پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح اولین قرارگاه جهادی شهرداری ساری در بلوار کشاورز + تصاویر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، در مراسم افتتاحیه اولین قرارگاه جهادی شهرداری ساری که در کوی بهار آزادی بلوار کشاورز و با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری ، سرهنگ شریعتی فرمانده سازمان بسیج سازندگی استان و مسئولان شهری و جمعی از اهالی آن منطقه برگزار شد، مهدی عبوری شهردار ساری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هدف از راه اندازی این قرارگاه توجه و پیگیری ویژه مشکلات مردم در مناطق حاشیه شهر است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه امیدآفرینی و نیز نام گذاری سال ۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار داشت: شهرداری ساری نیز خود را موظف به اجرای فرمایشات ولی امر مسلمین می داند و در این راستا اقدام  به همراهی سازمان بسیج سازندگی به احداث قرارگاه جهادی  نمودیم.

شهردار ساری افزود:تیم مدیریت شهری با اقدامات جهادی خود تلاش می کند چهره محرومیت و مظلومیت را از مناطق حاشیه ای شهر دور کند زیرا هدف شهرداری ساری توسعه متوازن مرکز استان است.

عبوری هدف از احداث قرارگاه جهادی را  ساماندهی سکونتگاه های در جغرافیای حاشیه شهر  برای افراد بی بضاعت و نیازمند که مورد تایید کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و تعمیرات خانه های افراد کم بضاعت دانست و ادامه داد: پرداخت وام ۵ تا ۳۰ میلیون تومانی قرض الحسنه به افرادی که قصد ایجاد مشاغل خانگی را دارند از جمله دیگر اقدامات قرارگاه جهادی خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: با حمایت شورای اسلامی شهر و پشتیبانی دستگاههای ذیربط بخش عمده ای  از مشکلات اهالی این مناطق را رفع خ

واهد شد.   شهردار مرکز استان نقش بزرگان و ریش سفیدان منطقه را در این راستا مهم دانست و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری این بزرگواران ضمن شناسایی افراد نیازمند ، تیم مدیریت شهری با همکاری سازمان بسیج سازندگی با بررسی مشکلات مردم منطقه بتواند رشد معضلات و مشکلات این عزیزان را مرتفع سازد.

شایان گفتن است سرهنگ شریعتی فرمانده سازمان بسیج سازندگی استان مازندران نیزدر سخنانی از اقدامات جهادی شهرداری ساری قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.