پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاحیه چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در چهاردانگه

افتتاحیه چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد امروز، یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ در چهاردانگه برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، افتتاحیه چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد امروز، یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ در چهاردانگه برگزار شد.

 

خلیلی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در این مراسم که با حضور دانش آموزان، اولیا و مسئولین آموزش پرورش منطقه برگزار شد در باب اهداف جشنواره و چگونگی اجرای آن در منطقه توضیحاتی ارائه کرد.

 

خلیلی گفت: این جشنواره با هدف ایجاد نوآوری و خلاقیت، بالا بردن سطح کیفی فیلم های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی و ایجاد فرصت مناسب برای فیلم سازان، کارگردانان و نویسندگان و … در تولید اینگونه فیلم ها با هدف توسعه و فرهنگ مدارس می باشد.

 

وی همچنین جهت دار کردن جشنواره به سمت روستاها را نیز از اهداف اجرای جشنواره در منطقه برشمرد و گفت: ایجاد فرصت مناسب به منظور حضور دانش آموزان روستایی در جشنواره فیلم رشد علاوه بر تماشای فیلم و تأثیرات تربیتی و علمی، از لحاظ روحی نیز به دلیل اردویی بودن حضور دانش آموزان، تأثیرات بسزایی دارد؛ که دانش آموزان روستایی به دلیل عدم دسترسی به فیلم های جشنواره از تماشای آن ها محروم بودند.

 

معاون آموزشی این اداره گفت: فیلم های جشنواره مختص دانش آموزان نیست؛ بلکه خانواده ها نیز می توانند از این موقعیت برای دیدن فیلم ها استفاده کنند و هم اینکه از حال و هوای فیلم های جشنواره آگاهی پیدا کنند.

 

خلیلی افزود: بیش از ۲۵ فیلم از امروز به مدت یک هفته در پژوهش سرای آموزش و پرورش منطقه، برای دانش آموزان، اولیا و همکاران به صورت رایگان به اکران در خواهد آمد همچنین فرصتی فراهم خواهد شد تا بخشی از فیلم ها در شبانه روزی ها و مجتمع های آموزشی و پرورشی منطقه به نمایش گذاشته شود.

 

لازم به ذکر است در پایان مراسم برای دانش آموزان مسابقه ای از محتوای فیلم طراحی شده و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

 

۲۰۱_۲ (۱)  ۲۰۱_۲ (۴) ۱ _۱۰۱۱۳۳_۵ ۲۰۱_۲ (۳)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.