پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم رشد در چهاردانگه برگزار شد

افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم رشد امروز در منطقه چهاردانگه برگزار شد و بیش از 100فیلم از امروز به مدت یک هفته، در پژوهش سرای آموزش و پرورش منطقه در ساعات بعد از ظهر برای دانش آموزان، اولیا و همکاران به صورت رایگان به اکران در خواهد آمد.

3

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم رشد امروز در منطقه چهاردانگه برگزار شد.

 

خلیلی، معاون آموزشی اداره در این مراسم که با حضور دانش آموزان، اولیا و مسئولین منطقه برگزار شد در باب اهداف جهت دا رکردن جشنواره به سمت روستا ها گفت: ایجاد فرصت مناسب به منظور حضور دانش آموزان روستایی در جشنواره فیلم رشد علاوه برتماشای فیلم و تأثیرات تربیتی و علمی، از لحاظ روحی نیز به دلیل اردویی بودن حضور دانش آموزان تأثیران بسزایی دارد؛ که  دانش آموزان روستایی به دلیل عدم دسترسی به فیلم های جشنواره از تماشای آن ها محروم بودند.

 

معاون آموزشی اداره گفت: فیلم های جششنواره مختص دانش آموزان نیست؛ بلکه خانواده ها نیز می توانند از این موقعیت برای دیدن فیلم ها استفاده کنند و هم اینکه از حال و هوای فیلم های جشنواره آگاهی پیدا کنند.

 

خلیلی افزود: بیش از  100 فیلم از امروز به مدت یک هفته در پژوهش سرای آموزش و پرورش منطقه در ساعات بعد از ظهر برای دانش آموزان، اولیا و همکاران به صورت رایگان به اکران در خواهد آمد همچنین فرصتی فراهم خواهد شد تا بخشی از فیلم ها در شبانه روزی های منطقه به نمایش گذاشته شود.

 

roshd

 

3 نظرات
  1. موسوی می گوید

    جناب آقای خلیلی
    از اینکه شما در چهاردانگه نیوز فعالیت می کنید بسیار خرسندیم اخبار چهاردانگه نیوز از زمان حضور شما در چهاردانگه نیوز متحول شده است.
    از دیگر دوستان نیز تشکر می نمایم

  2. اشرف نژاد می گوید

    عالیه
    سپاس فراوان

  3. امیر کیاسری می گوید

    از آقای استاد خلیلی بخاطر مطالب و اخبار تازه, تصاویر متنوع و تحقیقهای جالب تشکر میکنم. بی شک منطقه ما نیاز به همچین افرادی داره. اما نقد من نسبت به ایشون یا پایگاه خبری چهاردانگه نیوز اینه که بذارند ما عملکرد مسئولین را بدون سانسور و به تناسب مطالب نقد کنیم. البته نقدی که توهین و افترا نباشه را قبول دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.