پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت ترافیکی عاشورا و تاسوعای حسینی در محورهای مازندران

0

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج-چالوس از روز سه‌شنبه 27 شهریور تا روز یکشنبه یکم مهرماه خبر داد و اظهار داشت: این محور در روزهای مورد نظر در مقاطعی یک طرفه از کرج به چالوس و بالعکس می‌شود.

وی افزود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد خودروها در تعطیلات پیش رو، محدودیت تردد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود. بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه در جاده کندوان از ساعت 14 سه‌شنبه تا 2 بامداد چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع و این جاده از ساعت 17 همان روز تا 2 بامداد چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

 

فرمانده پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه ساعت 12 جمعه تا 2 بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده از ساعت 15 جمعه تا 2 بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 شنبه تا یک بامداد یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده از ساعت 20 همان روز تا یک بامداد یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

وی افزود: در جاده هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه تا 2 بامداد شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و این جاده از ساعت 14 همان روز تا 2 بامداد شنبه از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه می‌شود.

قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت 16 شنبه تا یک بامداد یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و این جاده از ساعت 18 همان روز تا 2 بامداد یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه است.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است گفت: تردد انواع تریلر نیز در جاده هراز ممنوع است.

به گفته قدمی تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 سه‌شنبه و ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه و نیز 12 ظهر شنبه تا یک بامداد یکشنبه در جاده هراز ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در جاده سوادکوه ممنوع است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.