پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده های شمال

0

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ‌های ترافیکی تا شنبه در جاده‌ های ارتباطی استان اعمال می ‌شود.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌ ها به جز موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری تا ۶ صبح روز شنبه ۱۷ تیر در همه جاده‌های ارتباطی مازندران ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۲، ۴ روز جمعه ۱۶ تیر از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون ‌ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز و فردا از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.