پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام محدودیت ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا در جاده های مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: رفت و آمد خودرو‌ها در محور کندوان حدفاصل چالوس تا دهانه شمالی تونل کندوان، واقع در استان مازندران، از ۲ مهر تا ۳۰ مهر ۹۶، از ساعت ۲ بامداد تا ۱۲، روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته، ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ تا ۸۰، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش در محور هراز حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم کیلومتر ۰ تا ۱۰۳، و در محور سوادکوه حدفاصل کمربندی قائمشهر- گدوک کیلومتر ۰ تا ۹۰ واقع در استان مازندران روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته، ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

تردد خودرو‌ها از روز یکشنبه ۲ شهریور تا ۳۰ مهر ماه در جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه با رعایت جوانب احتیاط انجام شود.

ترافیک سنگین در جاده چالوس

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در محور چالوس محدوده هزار چم سنگین گزارش شده است.

آمد و شد خودرو‌ها در محور‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.
همچنین محور شمشک به دیزین در حوزه استان تهران مسدود است.

آسمان مازندران از لحاظ شرایط آب و هوایی، مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

محور کندوان یک طرفه می‌شود

سرهنگ مجتبی قدمی فرمانده پلیس راه استان مازندران نیز  به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در محور‌های استان مازندران اشاره کرد و گفت: در تاسوعا و عاشورا محور کرج – چالوس یک طرفه می‌شود.

قدمی با اشاره به اینکه با توجه به تعطیلی چند روزه در کشور به دلیل ایام شهادت سالار شهیدان احتمال ترافیک در جاده‌های استان مازندران وجود دارد، افزود: محدودیت ترافیک محور‌های استان از عصر چهارشنبه اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی ویژه در ورودی روستا‌های مسیر جاده‌های مواصلاتی استان اعمال خواهد شد، گفت: رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌های استان مازندران تردد کنند.

استان مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.