پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مازندران

0

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مازندران اعلام شد.

محسن هاشمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران در گفت و گو با ایسنا، از محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه  11 بهمن تا شنبه 14 بهمن ماه خبر داد.

وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 11بهمن تا ساعت 6 روز شنبه 14 بهمن از محورهای کرج–چالوس،هراز، فیروزکوه و محورتهران–سمنان–مشهد و بالعکس ممنوع است.

مسئول مرکز مدیریت راه های استان خاطرنشان کرد: در محورکندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 13 بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت17 تا 24 روز جمعه 13 بهمن از مرزن آباد به ‌سمت کرج یک طرفه است.

هاشمی افزود: تردد نقلیه سنگین به استثناء حاملین موادسوختی ‌یا فاسدشدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. 

هاشمی افزود: در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 11بهمن و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های 12 و 13 بهمن از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 13 بهمن تهران به قائم شهر و بالعکس‌ ممنوع است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.