پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام برنامه های شور احسان و نیکوکاری در بخش چهاردانگه

مسئول کمیته امداد ابراز داشت: اولین جلسه ستاد احسان و نیکوکاری بخش چهاردانگه در روز سه شنبه 5 اسفند 1393 با حضور اداره آموزش و پرورش منطقه، نیروی مقاومت بسیج و کمیته امداد امام (ره) چهاردانگه در محل کمیته مداد برگزار گردید.

1

 

هادی سعیدی مسئول کمیته امداد بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری اعلام نمود، از 13 الی 15 اسفند ماه شور  احسان و نیکو کاری می باشد.

 

مسئول کمیته امداد ابراز داشت: اولین جلسه ستاد احسان و نیکوکاری بخش چهاردانگه در روز سه شنبه 5 اسفند 1393 با حضور اداره آموزش و پرورش منطقه، نیروی مقاومت بسیج و کمیته امداد امام (ره) چهاردانگه در محل کمیته مداد برگزار گردید.

 

saeidi-kiasari-komiteh-emdad

 

سعیدی اهم برنامه های  کمیته امداد امام (ره)  را به شرح ذیل اعلام نمود:  

 

13 اسفند 1393 ، زنگ  احسان و نیکو کاری با همکاری آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه و با حضور مسئولین بخش در  همزمان با سراسر کشور در دبیرستان معلمان کیاسر نواخته خواهد شد. کمک های جمع آوری شده در مدارس به دانش آموزان نیازمند همان مدارس تخصیص داده خواهد شد و کمک های مردمی جمع آوری شده در پایگاه های احسان و نیکوکاری به نیازمندان جامعه تخصیص پیدا می کند.

 

14 اسفند 1393 ، جمع آوری کمک های مردمی توسط پایگاه های کمیته امداد امام (ره) و پایگاه مقاومت بسیج چهاردانگه.

 

15 اسفند 1393 ، حضور در نماز وحدت بخش جمعه شهر کیاسر و استقرار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جوار مصلاء.

 

مسئول کمیته اماد امام خمینی بخش چهاردانگه از مردم شریف بخش خواست تا در این امر خداپسندانه در آستانه سال نو مشارکت فعال داشته باشند، تا خشنودی خداوند متعال و نیازمندان جامعه را فراهم آورند.

 

1 نظر
  1. حسین اسلامی ساروی می گوید

    به تمام سایت های خبری مازندران و خبرنگاران عزیز سر تا سر مازندران و رسانه های نوشتاری
    سلام
    من از تمام اهالی قلم، رسانه های مجازی، رسانه های صوتی و تصویری و مکتوب، استدعا دارم، به عنوان یک روزنامه نگار ، یک اهل قلم پیشکسوت، یک موی سپید در عرصه قلم، می خواهم که بعنوان زکات حرفه مقدس و فرهنگ و حساس و ارزشمند خودتان، فردا پنجشنبه ساعت 9 صبح در پردیس نیروی انتظامی مازندران در فرح آباد، بزرگترین رویداد فرهنگی سال 93 مازندران یعنی نخستین همایش بین المللی تاریخ محلی مازندران را که با حضور صدها مورخ، نویسنده، پژوهشگر و اهل قلم سر تا سر ایران و تعدادی از مهمانان خارجی برگزار می شود، ما را زیر چتر پوشش رسانه ای خودشان داشته باشند، ما را همراهی کنید، صاحب خانه و میزبان اصلی شما هستید، ما مهمان شما هستیم. مشعل این المپیاد بزرگ علمی و فرهنگی ما شما هستید. شما را چشم در راهم.
    حسین اسلامی ساروی – اسفند 1393

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.