پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام 45 مُبَلِغ به شهر و روستاهای بخش چهاردانگه

0

حجت الاسلام نوری راد رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 45 نفر از روحانیون جهت تبلیغ و انجام فعالیت های قرآنی و بیان مسایل شرعی به مساجد شهر  و روستاهای بخش چهاردانگه اعزام شدند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی چهاردانگه اظهار داشت: تمام مبلغین  از میلغین توانمند بومی می باشند و ما سعی کردیم از ظرفیت بخش چهاردانگه استفاده نمایم.  چون در این زمینه بخش چهاردانگه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و بیشترین اعضای جامعه ورحانیت شهرستان ساری را روحانیون بخش چهاردانگه تشکیل می دهند.

حجت الاسلام نوری راد پیرامون فعالیت مبلغین در ماه مبارک رمضان گفت:برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و آموزش قرآن، آشنایی با ائمه طاهرین،  تبیین جایگاه ولایت فقیه، و نقش ولی فقیه در اداره جامعه و توجه ویژه به مقوله اقتصاد مقاومتی،تبیین فرهنگ مقاومت و شهدای مدافع حرم، تر ویج فرهنگ زکات، خمس، اهمیت حفظ محیط زیست و… از مواردی است که مبلغین در این فرصت یک ماهه برای مردم بیان می کنند.

این مسئول در ادامه افزود: یکی از مواردی که مبلغین در این مدت بیان می نمایند، اهمیت وحدت یکپارچگی و همدلی بین مسدولین و مردم می باشد.

حجت الاسلام نوری راد در مورد جنگ نرم افزود: با توجه به گسترش فضای مجازی بین جوانان و آسیب های اجتماعی ناشی از آن مبلغین توجه ویژه به این مقوله خواهند داشت و ضمن آسیب شناسی راهنمایی لازم را به جوانان ارائه می نمایند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی چهاردانگه در پایان اظهار داشت با توجه به فرا رسیدن تابستان و کیفیت بخشیدن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه های مفصلی داریم و و بعضی از این برنامه ها با همکاری ستاد اوقات فراغت بخش چهاردانگه با همکاری  امام جمعه محترم، بخشدار، آموزش و پرورش، بسیج و دیگر نهاد ها انجام می شود.

حجت الاسلام نوری راد در باره  برنامه ها خاص فرهنگی این اداره در ایام تابستان را بوستان معرت و هسته های فرهنگی دانست و گفت: در کنار تمام برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی بخش، فعالیت های اردویی  تفریحی داخل و خارج منطقه و زیارتی وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.