پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام 40 گروه جهادی از بسیجیان ساروی به چهاردادانگه

رئیس بسیج سازندگی ساری از اعزام 40 گروه جهادی از بسیجیان ساروی به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از فارس، حسین نادری‌ورندی عصر امروز در مراسم اعزام گروه جهادی از بسیجیان روستای صالح‌آباد به مناطق محروم چهاردانگه ساری، گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به‌ویژه دانشجویان اردوهای جهادی از ابتدای تابستان امسال آغاز شد.

 

نادری اظهار کرد: در راستای ‌ترویج فرهنگ کار و تلاش، خودباوری و ایجاد انگیزه در بین جوانان، اردوهای جهادی را در دستور کار قرار دادیم.

 

وی از اعزام 40 گروه برادر بسیجی ساروی در قالب هفت گروه دانش‌آموزی و 32 گروه دانشجویی برادر به مناطق محروم شهرستان ساری خبر داد و افزود: یک‌هزار و 500 نفر از بسیجیان ساروی که داوطلب حضور در اردوهای جهادی هستند در این 40 گروه سازماندهی شدند.

 

نادری افزود: تاکنون 50 نفر از بسیجیان ساروی در دو گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

 

رئیس بسیج سازندگی ساری با بیان اینکه گروه‌های جهادی در مقاطع زمانی سه‌، هفت و 12 روزه به مناطق محروم اعزام می‌شوند، بیان داشت: گروه‌های جهادی در مناطق محروم برنامه‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، ساخت منازل محرومان، ترویج اقتصاد مقاومتی و ایجاد رونق کسب و کار کشاورزی را در دستور کار دارند.

 

نادری از اعزام گروه‌های جهادی از پزشکان بسیجی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای افزایش سلامتی نیازمندان مناطق محروم و ویزیت رایگان آن‌ها، پزشکان بسیجی داوطلب را به مناطق محروم ساری اعزام می‌کنیم.

 

وی درباره تعداد گروه‌های جهادی پزشکان، ادامه داد: پزشکان بسیجی ساروی در شش گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

 

رئیس بسیج سازندگی ساری با بیان اینکه یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموز بسیجی ساروی در طرح‌های «هجرت و مزرعه تابستانه من» شرکت می‌کنند، اظهار کرد: در طرح مزرعه تابستانه من دانش‌آموزان شرکت‌کننده به مدت یک روز برای کسب تجربه در کاشت، داشت و برداشت محصول در همان مدرسه فعالیت می‌کنند.

 

وی در پایان گفت: دانش‌آموزان بسیجی ساروی با هدف زیباسازی، بهسازی، مرمت و نوسازی مدارس در طرح هجرت دانش‌آموزی به مدت 10 روز فعالیت دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.