پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام گروه 30 نفره اردوی جهادی بسیجیان ساروی به مناطق محروم چهاردانگه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله ساری از اعزام گروه 30 نفره اردوی جهادی بسیجیان ساروی به مناطق محروم چهاردانگه خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، جعفر اصغری روز گذشته در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: اردوهای جهادی براساس تدابیر مقام معظم رهبری با هدف اشاعه فرهنگ خدمات‌رسانی در بین جوانان دایر شده و جوانان باید از این فرصت طلایی در راستای خودسازی و خدمت‌رسانی به محرومین استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی هر ساله با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی، مردم‌یاری و خدمات‌رسانی برگزار می‌شود، افزود: آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت‌های گروهی، کمک به توسعه سازندگی و رفع محرومیت در کشور به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله شهرستان ساری با اشاره به استقبال پرشور جوانان برای شرکت در اردوهای جهادی، ادامه داد: اردوهای جهادی منشاء خدمات و برکات ارزشمندی برای مناطق محروم در بر دارد که این مسئله با حضور بسیجیان امکان‌پذیر است.

 

این مسئول از اعزام یک گروه جهادی از حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله شهرستان ساری به مناطق محروم شهر کیاسر خبر داد و گفت: این گروه شامل 30 بسیجی از پایگاه‌های تابع حوزه محمد رسول‌ الله است.

 

اصغری با بیان اینکه بسیجیان با حضور در مناطق محروم شهر کیاسر اقدام به برطرف کردن نواقصی، تسهیل در فعالیت و زندگی مردم می‌کنند، بیان داشت: ساخت خانه عالم در یکی از روستاهای شهر کیاسر از دیگر برنامه‌ها و اقدامات گروه جهادی است.

 

وی با بیان اینکه این گروه 30 نفره صبح فردا به مناطق محروم شهر کیاسر اعزام می‌شوند، اظهار داشت: هر یک از بسیجیان بر اساس تخصص اقدام به کمک و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم می‌کند. در این گروه 30 نفره بسیجیان با تخصص‌های برق‌کشی، لوله‌کشی، گچ‌کاری، بنایی، کاشی‌کاری و… حضور دارند.

 

این مسئول آشنا شدن قشر جوان و فرهیخته بسیجی با مناطق محروم و پیگیری‌های لازم برای تسریع بخشیدن به توسعه بخش محروم جامعه را از دیگر اهداف تشکیل گروه جهادی دانست و گفت: اردوهای جهادی در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی نقش موثری دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.