پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام ایمن گشت‌های ویژه نوروزی(مجهز به سامانه gps) در محور کیاسر

همچون سال‌های گذشته به منظور کنترل و نظارت بر گشت‌های راهداری ادارات تابعه با هدف برقراری ترافیک روان و ایمن گشت‌های ویژه نوروزی(مجهز به سامانه gps) را در سطح چهار محور ارتباطی و شریانی خود شامل محورهای هراز، سوادکوه، کندوان و ساری ـ کیاسر اعزام می‌شوند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی اظهار کرد: این اداره‌کل تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده‌ها در آغاز سال جدید سفری ایمن و کم‌خطر را تجربه کنند.

 

وی از استقرار ۳۳ اکیپ راهداری با ۳۰۰ راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: ۲۰ راهدارخانه ثابت و چادرهای سیار راهداری در سطح محورهای استان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی و هموطنان را دارند.

 

نوروزی بیان داشت: همچون سال‌های گذشته به منظور کنترل و نظارت بر گشت‌های راهداری ادارات تابعه با هدف برقراری ترافیک روان و ایمن گشت‌های ویژه نوروزی(مجهز به سامانه gps) را در سطح چهار محور ارتباطی و شریانی خود شامل محورهای هراز، سوادکوه، کندوان و ساری ـ کیاسر اعزام می‌شوند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره بخشی از اقدامات ایمن‌سازی محورهای استان توسط این اداره‌کل برای ایام نوروز، افزود: اجرای روکش آسفالت، پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، نصب نیوجرسی، نصب انواع تابلو و علائم ایمنی، نصب تابلوهای فلورسنتی جهت آشکارسازی نقاط پر حادثه، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگهداری روشنایی محورها، ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط‌کشی و لکه‌گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع‌آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از جمله فعالیت‌هایی است که به طور گسترده توسط راهداران پرتلاش در حال انجام است.

 

وی از اجرای ساماندهی علائم و تجهیزات ایمنی از اوایل اسفند نیز در سطح محورهای استان خبر داد و افزود: این برنامه شامل بازنگری وضعیت موجود علائم، روشنایی، حفاظ و سایر تجهیزات ایمنی منصوبه در راه‌های استان، بهبود وضعیت موجود حفاظ کنار جاده، برداشت علائم زائد و اضافی است.

 

نوروزی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۳۹۵ بتوانیم با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت تمام مقررات و قوانین توسط رانندگان شاهد سالی بدون حوادث جاده‌ای در کشور و استان باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.