پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اطلاع رسانی مراسم اعتکاف در شهر کیاسر

مسول تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی بخش چهاردانگه، در گفتگو با علی سلیمانی کیاسری خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه از برگزاری مراسم اعتکاف همزمان با سراسر کشور در شهر کیاسر خبر داد.

0

 

محمدرضا ابراهیمی، مسول تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی بخش چهاردانگه، در گفتگو با علی سلیمانی کیاسری خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه از برگزاری مراسم اعتکاف همزمان با سراسر کشور در شهر کیاسر خبر داد.

 

وی درباره زمان و مکان برگزاری اعتکاف گفت: محل برگزاری اعتکاف برای برادران در مسجد امام حسین علیه السلام و برای خواهران در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام شهر کیاسر می باشد و درصورت استقبال بالای برادران و رسیدن به حد نصاب، جوانان و نوجوانان در مسجد امام موسی کاظم مستقر می شوند. 

 

مسول تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی بخش چهاردانگه در مورد زمان این مراسم معنوی گفت: زمان مراسم معنوی اعتکاف از اذان صبح روز پنجشنبه ۲ اردیبهشت ( مصادف با ۱۳رجب ) تا اذان مغرب روز شنبه ۴ اردیبهشت ( مصادف با ۱۵ رجب ) می باشد.

 

علاقه مندان جهت ثبت نام میتوانند با همراه داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی خود به اداره تبلیغات اسلامی چهاردانگه مراجعه نمایند.

 

وی در پایان گفت: شماره های ۰۱۱۳۳۴۲۲۰۹۶ و ۰۹۱۱۵۹۳۲۴۸۰ آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان برای جزئیات حضور در این مراسم معنوی می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.