پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اطلاعیه روابط عمومی سپاه مالک اشتر ویژه مراسمات شهید گمنام بخش چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، روز گذشته، چهارشنبه 28 تیرماه 1396 ، مراسم با شکوه استقبال و تشییع از شهید گمنام در بخش چهاردانگه طبق برنامه اعلام شده برگزار شد. حضور و استقبال پرشور مردم فهیم بخش چهاردانگه باعث شد تا سپاه مالک اشتر بخش چهاردانگه متن تشکری به شرح ذیل به پایگاه خبری چهاردانگه ارسال کند:

………………………………………………..

حضور شهیدگمنام17ساله، توفیقی دیگر ازجانب خداوند متعال به بخش 210 شهید داده چهاردانگه بوده است. استقبال و تشییع پرشکوه مردم روستاهای بخش چهاردانگه در روز چهارشنبه، 28 تیر 1396 نشان داد که ولایتمداری و شهادت طلبی در جان و دل مردم بصیر و فهیم بخش چهاردانگه عجین شده است. لذا برحسب وظیفه نکات ذیل به استحضار میرسد:

1. از همه مسولین ادارات بخش ، فرماندهان بسیج، دهیاران و شورای اسلامی و مخصوصا اعضای ستاد استقبال شهید عزیز، که در راس ستاد امام جمعه محترم بخش قرار داشتند تقدیر و تشکر می شود.

2. قطعا حضور پرشور و حماسی مردم از همه اقشار،خصوصا روحانیت عزیز،در برنامه های فرهنگی باعث رشد و تعالی انقلاب اسلامی خواهد بود،و حضور پراز پیام مردم بخش در مراسم تشییع پاسخ محکمی دیگر بر تهدیدات مستکبرین بوده است.

3.کلیه برنامه ریزیها و زمانبندی ها از قبل به روستاها اطلاع رسانی شده بودو هماهنگی انجام شده درستاد استقبال،اعلام و طبق زمانبندی برنامه انجام شد.

4.قطعا وحقیقتا همه بخش 4دانگه میزبان این شهید عزیز بوده اند ولی به لحاظ محدودیت فرصت حضور شهید گرامی دربخش،فرصت نگردید که در سایر روستاها که عاشقانه آماده بودند حضور فراهم شود و یا زمان بیشتری در یک روستا برنامه ادامه داشته باشد،که ضمن عذرخواهی از همه مردم ولایی بخش،ان شاا. اجرشان با شهدا محفوظ باشد.

( مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر سپاه چهاردانگه )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.