پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اطلاعیه برگزاری اولین سالگرد رحلت آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری

مراسم اولین سالگرد رحلت آیت الله شجاعی کیاسری نماینده چهار دوره مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی در روز پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ در مصلی امام خمینی ساری برگزار می گردد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: محمد حسن محمدی کیادهی عضو ستاد برگزاری اولین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری نماینده اسبق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی برنامه مراسم گرامیداشت سالگرد این روحانی وارسته را اعلام و اظهار داشت : این مراسم از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۲ آذرماه سال جاری در مصلی نماز جمعه شهرستان ساری با سخنرانی حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری یکی از علمای بزرگ استان مازندران و ذکر مداحی توسط یکی از مداحان برجسته کشورمان برگزار خواهد شد .

 

کیادهی با بیان اینکه اعضای این ستاد با حضرت آیت الله نظری – آیت الله صدوقی – آیت الله زمانی و جمعی از علمای بزرگ مازندران دیدار کرده اند ، افزود : در این دیدار ، علمای استان خطاب به اعضای ستاد تأکید نمودند که همه مردم مازندران و ساری باید وفا به عهد داشته باشند و دفاع از ارزش های دینی و اخلاقی را در سرلوحه امور قرار دهند.

 

کیادهی خاطر نشان کرد : ما نیز باید راه و منش و کردار آن روحانی ارزشمند را در شیوه زندگی مان به عنوان الگو مورد استفاده قرار دهیم.

photo_2015-11-30_10-20-01 photo_2015-11-30_10-20-07

1 نظر
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    خدایش بیامرزد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.