پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اطلاعات دقیقی درباره محور ساری کیاسر ندارم

0

 ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر سه شنبه با حضور در ستاد خدمات اجرائی سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به رغم تلاشهای صورت گرفته در کاهش تلفات جاده ای در ایام نوروز متاسفانه در این حوزه خبرهای خوبی نداریم .94626_larg

به گزارش چهاردانگه نیوز به نقل از مهر استاندار مازندران افزود: با توجه به آمارهای اعلام شده نیاز به دو بخش توجه شود که ابتدا استفاده بهینه از ظرفیت های موجود استان و دیگری رفع نیازهای ضروری استان در این بخش است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی باید به زیرساخت هائی که داریم و کم هم نیست توجه کنیم تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز استان  500 هزار تخت به طور شبانه روزی توسط مسافران اشغال شده است که این رقم فوق العاده ای می باشد.

فلاح جلودار، افزود: به رغم توان، مدیریت و شرایط استان می طلبد که زیرساخت های مناسب به وجود بیاوریم و در این زمینه نیاز به توجه بیشتر به سرمایه گذاری در بخش خصوصی داریم.

وی در بحث زیرساخت جاده ای استان گفت: با وجود تصادفات جاده ای در این ایام و لزوم فرهنگ سازی رعایت نکات ایمتی در رانندگی ، به زیرساخت های جاده ای نیز باید  توجه ویژه شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران با یادآوری سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر به استان افزود : در این سفر بر توجه بیشتر بر راههای اصلی سوادکوه-فیروزکوه و هراز و افزایش سرعت پیگیری آن تاکید شد .

فلاح جلودار، در خصوص راههای درون استانی گفت: برنامه های خوبی در این حوزه داریم بطوریکه احداث بزرگراهی تصویب شده که از 10کیلومتری قائمشهر بزرگراه 8بانده شروع و به سمسکنده می رسد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن این طرح بخشی از بار ترافیکی و مشکلات شهرهای مسیر بزرگراه کم خواهد شد.

استاندار مازندران،بر توجه به کمربندیهائی که در شهرهای ساری، بابل و غرب استان باقی مانده تاکید کرد.

فلاح جلودار، در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص راههای کیاسر گفت: اطلاع دقیقی در این باره ندارم علی رغم اینکه این محور از مهمترین محورهای استان نیز می باشد ولی الویت با محورها و مواردی بود که بیان کردم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.