پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید مدیر عامل برق مازندران از چهاردانگه/اصلاح پست ۲۰ کیلوولت منطقه گرماب+تصاویر

صبح امروز قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق چهاردانگه از خطوط انتقال برق منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر بازدید کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره برق چهاردانگه، صبح امروز قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از خطوط انتقال برق منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر بازدید کرد.

 

برق۱

در جلسه بررسی مشکلات اداره برق چهاردانگه که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، بخشدار چهاردانگه و شهردار کیاسر در اداره برق چهاردانگه برگزار شد ، مهندس عالیشاه، از تلاش‌های فراوان مهندس شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تقدیر کرد و افزود: اداره برق چهاردانگه با تمام توان خود در راستای خدمات رسانی به منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر گام بر می دارد.

 

برق۳

وی افزود: طی بازدیدی که از خطوط شبکه اصلی منطقه و پست ۲۰ کیلو ولت گرماب با حضور مدیرعامل انجام شد دستور تعمیر و اصلاح خط ۲۰ کیلوولت منطقه گرماب را صادر کرد.

 

عالیشاه افزود: در این جلسه مقرر شد اعتبار لازم برای تعمیر و اصلاح خط ۲۰ کیلوولت گرماب جهت تعمیر و اصلاح به اداره برق چهاردانگه اختصاص یابد.

 

در پایان مدیرعامل شرکت توزیع برق از واحدهای مختلف اداره برق چهاردانگه بازدید کرد و از نزدیک با همکاران این اداره گفت‌و گو کرد و در جریان مشکلات و نارسایی‌های این اداره قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.