پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اشتغال پایدار با استانداردمحوری به دست می‌آید

0

معاون سازمان ملی استاندارد کشور تاکید کرد: اشتغال پایدار با استانداردمحوری به دست می آید.

‌به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، مسلم بیات در همایش روز استاندارد در دهکده تجاری نیاوران ساری با اشاره به اینکه مفهوم اشتغال، اقتصاد و فرهنگ در نسل جدید در حال تغییر است، اظهار کرد: در زمینه استانداردسازی ۱۰۰ هزار متخصص در دنیا در قالب ۶۰۰ کمیته فنی و بیش از دو هزار و ۵۰۰ گروه فعالیت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر به دنبال اشتغال پایدار هستیم باید استانداردمحور باشیم، گفت: شعار امسال تحت عنوان “چهارمین انقلاب صنعتی، فناوری های دیجیتال در ۲۰۳۰ به اوج می رسد ” است و تغییر بنیادین و منظم از ویژگی های این امر است.

معاون سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه یکی دیگر از ویژگی های انقلاب صنعتی، جایگزینی کارکنان دانشی با غیردانشی است، تصریح کرد: چهارمین انقلاب صنعتی در سه حوزه فیزیک، دیجیتال و زیست تغییرات بنیادی ایجاد می کند.

بیات با بیان اینکه در عصر صنعتی، ربات ها جایگزین انسان می شود، گفت: مفهوم اشتغال، اقتصاد و فرهنگ در این عصر در حال تغییر است و باید دید کدام یک از آنها برای تولید سودآوری دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب صنعتی موجب تغییر در حوزه زندگی نیز خواهد شد، ادامه داد: مقاومت در مقابل تغییراتی که در جهان در حال رخ دادن است، بیهوده بوده و مدیرانی قادر هستند در بحث فناوری دوام بیاورند که آینده‌نگر باشند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، همایش روز جهانی استاندارد در دهکده تجاری نیاوران ساری با هدف حمایت از کالاهای ایرانی و با حضور احمد حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی و جوادی مدیرکل استاندارد مازندران‌ برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.