پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اشاعه فرهنگ مهدویت لازمه فعالیت های فرهنگی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا نصوری ظهر پنجشنبه در گردهمایی مسئولان مهدیه‌های مازندران در مهدیه بزرگ فریدونکنار با تقدیر از خدمات و زحمات خادمان و مسئؤلان مهدیه‌های شهرهای مازندران و تبریک به‌مناسبت میلاد آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)،توسعه و اشاعه فرهنگ مهدوی را لازمه فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: برای مقدمات ظهور امام عصر همه منتظران مصلح باید خودشان را آماده کنند.

رئیس بنیاد مهدی موعود (عج) مازندران، غیبت امام عصر را بزرگترین بحران جامعه بشری دانست و گفت: همه باید برای ظهور امام عصر (عج) بسیج شویم تا از بحران غیبت خارج شویم.

نصوری اضافه کرد :۱۲ قرن حضرت امام عصر (عج) در پرده غیبت حضور دارد و این به آن معناست که شرایط ظهور برای ایشان محقق نشده است و باید کاری صورت گیرد تا مقدمات آن فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه داشتن طرح و برنامه برای تحقق ظهور ضروری است، خاطرنشان کرد: نخستین مؤلفه برای شرط ظهور امام عصر (عج) آن است که منتظران صالح باشند و تقوا پیشه کنند.

رئیس بنیاد مهدی موعود (عج) مازندران با انتقاد از اینکه در کشور ۸۰ میلیون زندگی می‌کنیم ولی اقدامات درخوری در حوزه فرهنگ مهدویت، معارف قرآن و اسلام صورت نگرفت، اظهار کرد: شرایط امروز جامعه در شأن جامعه اسلامی نیست و اگر می‌خواهید امام‌تان را یاری کنید شرط نخست این است که خود با ایمان باشید.

وی یادآور شد: آمادگی عمومی مؤلفه و شاخصه مهم برای تحقق ظهور است و این دغدغه برای دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و تمام مذاهب و ادیان آسمانی و الهی ضروری است.

رئیس بنیاد مهدی موعود (عج) مازندران در پایان گفت: شرایط یاران امام زمان شامل معرفت، اطاعت محض، شهادت‌طلبی، جان‌فشانی، شجاعت، دلیری و صبر و بردباری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.