پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اسكان حدود 1000 نفر در آموزش و پرورش چهاردانگه در تابستان 93

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه : از تیر تا 25 شهریور 1393 جمعاً 250 خانوار، به تعداد 1000 نفر در اسکان منطقه چهاردانگه پذیرش شدند؛ که عملکرد درآمدی ناشی از آن در مقایسه با تابستان 92 ، %30 رشد دارد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، شریعت نژاد معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه گفت از تیر تا 25 شهریور 1393 جمعاً 250 خانوار به تعداد 1000 نفر در اسکان منطقه چهاردانگه پذیرش شدند.

 

عاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در ادامه گفت: عملکرد درآمدی ناشی از آن در مقایسه با تابستان 92 ، %30 رشد دارد.

 

وي ضمن یادآوری اینکه در شهر کیاسر، بخش خصوصی، کمتر در پذیرش و اسکان مسافران نقش دارد گفت: رفع مشکلات اسکان منطقه می تواند تأثیر مضاعفی در خدمات دهی به مسافران، بویژه همکاران معزز فرهنگی داشته باشد که در تابستان امسال، %97 درصد پذیرش اسکان منطقه را به خود اختصاص داده است.

 

شريعت نژاد در پايان گفت: علاوه بر اسکان مسافران، منطقه میزبان جلسات آموزشی و توجیهی کارشناسی های اداره کل و اردوی همکاران فرهنگی شهرستان ها ی سمنان، دامغان، شاهرود و مهدی شهر بوده است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.