پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقلال و آزادی مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی است

0

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام، سید جعفر رضایی صبح جمعه در مراسم  سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن اسلامی در فرودگاه رامسر گفت: در جامعه امروزی باید درک و معرفت انقلابی از شرایط نظام وحکومت جمهوری اسلامی در ما افزوده شود و اهمیت نقش نظام را درک کنیم.

وی افزود: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی همان مهمترین شعار انقلاب اسلامی بود و مردم به خیابان آمدند و شعار می دادند که بیانگر مطالبات مردم بود.

وی با اشاره به اینکه استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی رمز موفقیت مردم بود تصریح کرد: جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی را برای ملت به ارمغان آورد و بازگشت امام با ارمغان استقلال و آزادی همراه بود.

رضایی گفت: دنیای استکبار هر صد سال یک رنگ جدیدی به رویکرد خود می دهد، به دنبال استکبار و استعمار است و حضور مداخله جویانه نظامیان آمریکایی در سراسر دنیا بدون کمترین منافع و تاسیس پایگاه های نظامی در جهت حفظ منافع شان است وحضور دنیای استکبار به بهانه حفظ منافع جهت به چالش کشیدن ملتها است.

امام جمعه رامسر خاطر نشان کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با قدرت میگوییم با تمام تحریم ها و ظلم ها هیچگاه استقلال خود را از دست ندادیم و دنیای استکبار بپذیرد ما در مقابل شان طرف شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.