پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقرار امداد گاز در شهر کیاسر/ آغاز اشتراک پذیری متقاضیان گاز در کیاسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر روز گذشته  شهردار کیاسر، رئیس  اداره گاز منطقه دو ساری و رئیس نصب انشعابات و تجهیزات اداره گاز شهرستان از روند عملیات گازرسانی به شهر کیاسر بازدید کردند.

در این بازدید سید حسین محمودی  شهردار کیاسر با تقدیر از عملکرد شرکت گاز مرکز استان جهت گاز رسانی به شهر کیاسر و منطقه چهاردانگه، اظهار داشت:امیدواریم شرکت گاز هر چه سریعتر نسبت به نصب کنتور گاز در شهر کیاسر اقدام کند.

درویش خضری رئیس اداره گاز منطقه دو ساری با بیان اینکه بزودی امداد گاز در شهر کیاسر مستقر می شود،تصریح کرد: ساختمان امداد گاز از سوی شهرداری کیاسر در اختیار اداره گاز شهرستان قرار گرفته و بزودی کار تجهیز این واحد صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اشتراک پذیری متقاضیان روز گذشته در شهر کیاسر آغاز شده است، افزود:با تجهیز واحد امداد گاز عملیات نصب کنتور در شهر کیاسر آغاز خواهد شد.

همچنین در این بازدید از برخی کوچه ها و خیابان های سطح شهر که برای نصب علمک با مشکل مواجه بودند بازدید صورت پذیرفت و تصمیمات لازم برای برطرف کردن مشکل نصب کنتور در شهر کیاسر اتخاذ گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.