پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران: بنیه دفاعی کشور برگرفته از مکتب عاشوراست

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محمد اسلامی، در نخستین روز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح که در ساری برگزار شد، گفت: بر اساس وعده قرآن مستضعفان در جهان حاکم خواهند شد و حکومت در زمین از آن پاکان و صالحان است.

وی تصریح کرد: ما در ایام عاشورای حسینی به سر می‌بریم امروز با درک مکتب اهل بیت(ع) و معنای حقیقی قیام امام حسین(ع) و ظلم‌ستیزی به همه اعلام می‌کنیم که راه امام حسین(ع) را ادامه می‌دهیم.

استاندار مازندران با بیان این‌که راه عاشورا انتخاب مردم ایران است، تصریح کرد: امروز انقلاب با ۴۰ سال تجربه و با بنیه دفاعی که برگرفته از مکتب عاشورایی است و با سیاست بازدارندگی دفاعی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

اسلامی با بیان این‌که استکبار می‌خواهد تا از طریق سفارتخانه خود در کشور، سیاست را به دست گیرد، ادامه داد: دشمنان از عدم تبعیت ایران از استکبار و دست‌نشانده نبودن حکومت ایران که حافظ منافع‌شان باشد، عصبانی هستند.

وی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح در نهایت آمادگی قرار دارند و با این‌که دشمن سال‌هاست می‌داند جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته‌ای نیست همچنان بر این کشور فشار وارد می‌کنند.

استاندار مازندران با بیان این‌که دشمنان اقتدار جمهوری اسلامی را درک نمی‌کنند، افزود: امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در تکنیک و تاکتیک به دیگران وابسته نیستند و تاکنون توانسته‌اند در هوشیاری کامل تمام شیطنت‌های دشمنان را خنثی کنند.

اسلامی با بیان این‌که امروز با ارعاب و فریب دشمن در رسانه‌های خود نیازمند هوشیاری بیشتری هستیم، گفت: امروز به وحدت بیشتری نیازمندیم تا با نگاه عمیق به نقشه دشمن آسیب‌پذیری را به حداقل برسانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.