پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار جدید مازندران برنامه مدونی برای توسعه استان تدوین کند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بهرام سرمست امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با اشاره به اینکه مردم مازندران با انتخاب استاندار بومی از سوی دولت برای این استان خشنود شدند، اظهار داشت: انتصاب اسلامی استاندار سابق به عنوان وزیر راه و شهرسازی نیز موثر برای توسعه استان خواهد شد.

وی افزود: استاندار سابق مازندران با تلاش خود و حضور میدانی در بین مردم، برنامه‌های دولت را در استان پیاده‌سازی کردند.

سرپرست معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه تنوع تجربی مدیریتی در استاندار جدید مازندران مشاهده شده است، تصریح کرد: استاندار جدید مازندران از رده کارشناسی وزارت کشور تا رده سرپرستی استانداری سپری و در کسوت استاندار مازندران منصوب شده است.

سرمست با بیان اینکه تعامل سازنده و روابط حسنه از خصوصیت بارز دیگر برای انتخاب حسین زادگان به عنوان استاندار جدید مازندران بوده است، افزود: نقش حمایت‌گرایانه نماینده ولی فقیه و پشتوانه سیاسی احزاب و جریانات سیاسی نوعی همراهی با حسین زادگان برای تصدی مسئولیت وی در کسوت استانداری شده است.

وی با اعلام اینکه حفظ پشتوانه و محبوبیتی که برای استاندار جدید مازندران صورت گرفته باید تقویت شود، تصریح کرد: امیدواریم با حفظ این محبوبیت مجید حسین زادگان استاندار خوش استقبال بدبدرقه در مراسم تودیعش نباشد.

سرپرست معاونت سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه مازندران فرصت مطلوبی پیدا کرده و با استفاده از مدیران ملی و استانی باید برای جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته استان استفاده شود، گفت: استاندار جدید مازندران باید نسبت به برنامه مدون در راستای توسعه استان استفاده بهینه کند.

وی با بیان اینکه مازندران زمینه مطلوبی برای توسعه صنعت، گردشگری، کشاورزی دارد، تصریح کرد: با تقویت زیرساخت‌های حمل و نقلی و در فضای همدلانه می‌توانیم برای توسعه استان نقشی اثرگذار داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی وزیر کشور با اشاره به اینکه استاندار جدید مازندران از وفاق اجتماعی ایجاد شده در استان باید برای توسعه استان استفاده کند، افزود: استاندار سابق مازندران باید نگاه ویژه ای به این استان کند چرا که مازندران پله ترقی برای مهندس اسلامی شده است.

در این مراسم وزیر کشور از زحمات محمد اسلامی استاندار سابق مازندران در مدت مسئولیتش تقدیر کرد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.