پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از تجربیات چهار دوره حضورم در شورا بهره می گیرم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مازند شورا محمدحسن محمدی کیادهی پس از نام نویسی در نخستین روز ثبت نام، درباره علت حضور خود در انتخابات شورای شهر ساری، اظهار کرد: بنده چهار دوره متوالی عضو شورای شهر ساری هستم و پیش از آن نیز در استانداری و شهرداری در موقعیت شهردار، در جنگ، جبهه و ‌جهاد خدمت کردم.

وی، با بیان اینکه هیچ‌گاه در صحنه های انقلاب غایب نبودم، افزود: اکنون نیز احساس می‌شود نباید غایب باشم و برای همین نیز برای تکمیل وظیفه به انقلاب حاضر شدم و تا توان دارم در عرصه هستم و از تجربیات چهار دوره برای خدمت بهره می‌گیرم.

داوطلب انتخابات شورای پنجم ساری، با اظهار اینکه در سال 95 با فقدان بزرگانی در عرصه سیاسی و هنر مواجه بودیم، گفت: در این سال افراد بزرگی را از دست دادیم و این امر بر باور مردم تأثیر گذاشت و مردم به نوعی منتظر اتمام سال بودند. از طرفی مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری شرایطی را به وجود آورد که مردم به دنبال تحول در این عرصه هم بودند و مردم خواهان بهبود اوضاع اقتصادی همزمان با آغاز سال نو بودند.

کیادهی، تصریح کرد: اکنون نیاز باید تلاش شود تا اوضاع به سمت بهبودی اقتصادی مردم در حرکت باشد و انتخابات ریاست جمهوری نیز یک تحول سیاسی مؤثر است و‌ آرای مردم به کاندیدا نشان‌دهنده میزان رضایت از مردم از عملکرد دولت فعلی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.