پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارسال پروند بی انضباطی مالی پروژه ورودی شهر کیاسر به مراجع قضایی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از تسنیم، همت محمدنژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در قرارداد پروژه ورودی شهر کیاسر که بر اساس ترک تشریفات در سال95 به شرکت پیمانکار واگذار شد، اظهار داشت: در این پروژه می بایست براساس فهرست بهاء راهداری سال 95 محاسبه شود اما پیمانکار صورت وضعیت قطعی را بر اساس فهرست بهای راهداری سال 96 تهیه ونظیم نموده که به امضای شهردار وقت که در نیمه دوم سال 96 در مسند شهرداری کیاسر بوده نیز رسیده است.

وی بیان اینکه حمل مصالح به محل پروژه به میزان 2 بار در صورت وضعیت لحاظ شده است، افزود: پرونده بی انضباطی مالی پروژه ورودی شهر به اطلاع استانداری،بازرسی و فرمانداری رسیده و در شورای شهر کیاسر مصوبه شد و اکنون در مراجع قضایی نیز در حال رسیدگی است.

محمدنژاد گفت، چطور در یک پروژه ای که صورت وضعیت موقت پروژه انجام نشده است به یکباره  شهردار سابق صورت وضعیت قطعی را  تایید می کند و تمام مطالبات
پیمانکار را می پذیرد.

شهردار کیاسر ادامه داد:همچنین فقط در یک بند از صورت وضعیت که عملیات خاک برداری بوده و طبق فهرست بهاء دارای ضریب یک می باشد ،شهردار سابق مبلغ را پنج
برابر نموده و با ضریب پنج پرداخت وجه صورت گرفته است. که حاصل آن تبدیل شدن240 میلیون ریال به یک میلیارد و 200 میلیون  ریال می باشد.

وی بیان کرد: تخمین زده می شود بدون لحاظ کردن چگونگی کیفیت کار و فقط بر اساس آن چیزی که به امضای شهردار سابق و پیمانکار  پروژه رسیده است ،مبلغ چهار
میلیارد ریال اضافه پرداخت شهرداری بر اساس قرارداد فی مابین می باشد.

محمدنژاد با اعلام اینکه پیگیر بی انضباطی مالی پروژه وروری شهر کیاسر هستیم، ازمراجع قضایی خواست تا نسبت به احقاق حق شهرداری در این‌ پروژه اقدام نمایند.

وی افزود: امید است با حمایت همه اعضای شورای شهر کیاسر و مردم مظلوم شهر حق از دست رفته شهرداری در پروژه ورودی را  تا ریال اخر به شهرداری برگردانیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.