پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اردوی تیم ملی فوتبال پیشکسوتان پایان یافت

0

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال پیشکسوتان با ۲۵ بازیکن زیر نظر ” وحید مظاهری” سرمربی تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به مدت پنج روز در ورزشگاه کارگران شهرستان آمل تمرین کردند.

ابراهیم تقی پور، رضا جباری، حسن خان محمدی، مرتضی ترشیز، مرتضی اسدی، محسن زاهدی از چهره‌های سرشناس تیم ملی پیشکسوتان در اردوی ۵ روزه در مازندران بودند. این تیم در جریان اردوی خود در آمل یک دیدار دوستانه با تیم منتخب پیشکسوتان مازندران نیز برگزار کرد و با نتیجه ۲ بر صفر نیز صاحب برتری شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پیشکسوتان گفت، که پس از پایان اردوی مازندران، آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی از روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت تا ۹ خرداد در تهران برگزار خواهد شد.

وحید مظاهری افزود: که تیم ملی پیشکسوتان در ابتدا با حضور حدود ۸۰ بازیکن تشکیل شد و پس از چند مرحله اردو در شهرهای مختلف درنهایت با ۲۵ بازیکن در آخرین اردو در تهران برای مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی در طول برپایی چندین اردو به هماهنگی نسبتاً مطلوب و نظم تیمی خوبی رسیدند، ابراز امیدواری کرد، که تیم ملی ایران یکی از قدرت‌های جهان در رده پیشکسوتان است و در مسابقات این دوره برای دفاع از چهار دوره مقام قهرمانی به تایلند سفر خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به همراه تیم ملی انگلستان با چهار دوره قهرمانی در این مسابقات یکی از تیم‌های پرافتخار فوتبال پیشکسوتان جهان محسوب می‌شود.

کاروان اعزام ایران ۱۰ خرداد برای شرکت در مسابقات جهانی فوتبال پیشکسوتان ایران روز ۱۳ خرداد در نخستین دیدار به مصاف تیم ملی تایلند میزبان مسابقات خواهد رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.