پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختلاف نظر 500 میلیون تومانی اعضای شورا و پیمانکار بر سر پروژه ورودی شهر کیاسر

0

 پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: محمد ابراهیمی کیاسری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با پرداخت مبلغی اضافه‌تر از قرارداد در فاز نخست پروژه ورودی شهر کیاسر در دوران فعالیت شهردار سابق این شهر اظهار کرد: بر اساس برآورد اولیه شهرداری باید بابت این پروژه یک میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت می‌کرد.

وی با اعلام اینکه پرداخت 500 میلیون تومان اضافه‌تر از قرارداد و دلیل پرداخت آن اختلاف نظری است که در جلسه شورای شهر کیاسر هم مطرح شده است، گفت: این مورد دوره شورای چهارم  اتفاق افتاد که صورت وضعیت نهایی توسط شهرداری امضاء شد.

رئیس شورای شهر کیاسر خاطرنشان کرد: برخی از اقدامات انجام شده توسط پیمانکار در گذشته انجام شده و مدعی دریافت رقم بیشتر است که شورای جدید این موضوع را نپذیرفته است و این موضوع باید به صورت کارشناسی مورد بحث قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه هنوز فاز نخست این پروژه به ما تحویل داده نشده است، گفت: پیمانکار درخواست پول داد اما مورد موافقت قرار نگرفته به این دلیل که پروژه هنوز به ما تحویل نشده است.

 شهردار کیاسر در این ارتباط اظهار کرد: برای زیرسازی دوره قبل شورا یک پیمانکار انتخاب کردند که بین شهرداری و پیمانکار اختلاف نظر وجود دارد.

 همت محمدنژاد خاطرنشان کرد:  واگذاری این پروژه در شورای چهارم بوده پیمانکار صورت وضعیت داد اما هنوز توسط شهرداری مورد تایید قرار نگرفت و اختلاف سر همین موضوع  است.

روح الله یوسفی کیاسری دیگر عضو شورای شهر کیاسر هم خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه یک نقشه سه و نیم کیلومتر در دو لاین رفت و برگشت بوده است که شهرداری وقت بر اساس صورت وضعیت نسبت به پرداخت مبلغ اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در مرحله بررسی است، گفت: پروژه دو لاین رفت و برگشت است و پیمانکار باید با مستندات اعضای شورا را نسبت به رقم مورد درخواست قانع کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.