پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص بالغ بر 2 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس مازندران

0

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از اختصاص 2 میلیارد و ۸۰۰ میلیون توماناعتبار برای تجهیز مدارس این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علی عسگری نیکزاد در گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان های نوشهر، چالوس، کلاردشت و بخش کجور که با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید رسولی نوشهر برگزار شد، با قدردانی از نمایندگان مجلس در زمینه پشتیبانی از آموزش و پرورش این استان اظهارکرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم  مانور بازگشایی مدارس در 19 شهریور ماه در کل استان  برگزار شد تا مشکلات و کمبودهایی که در این حوزه وجود دارد برطرف شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ما از اول مهر غنی سازی و کیفی سازی مدارس است، افزود: دانش آموزان، معلمان، فضا ، مکان، مدیران و اولیا رکن های اصلی آموزش و پرورش هستند؛رسالتی که در این میان بر عهده ما بوده تحقق اهداف در جهت رشد همه جانبه دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید براینکه دانش آموز باید به رشد عقلی برسد و اطلاعات تبدیل به یادگیری و تغییر رفتار در وی شود،  گفت: آموزش ما باید به نوعی باشد که دانش آموز خود را با شرایط جدید منطبق کند و بین داده ها و اطلاعات ارتباط برقرار کرده و بتواند با دین و عرف و شرایط خود را وفق دهد تا با هنجارها و ارزش های پذیرفته شده کشور سازگاری داشته باشد.

نیکزاد تصریح کرد: معلم باید مهارت شناختی از و قدرت تحلیل و مهارت عاطفی از دانش آموز داشته باشد.

وی  با بیان اینکه معلم باید دانش حرفه ای و توانایی تبدیل دانش به عمل را داشته باشد، یادآور شد: ورزش و نشاط، موسیقی و نشاط ، جشن و نشاط ، ایمنی و نشاط ، مسابقه و نشاط  و کتاب و نشاط از جمله  نکاتی استاست که باید مورد توجه قرار گیرد و این موضوعات بستگی به هنر مدیریت دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه علاوه بر فضای فیزیکی، فضای روانی و تجهیزاتی که بتوان برای دانش آموزان فراهم کرد هم مهم است، افزود: با کمک وزارتخانه 2 میلیارد و ۸۰۰ میلیون تجهیزات تهیه شد و با کمک اولیاء نیز این تجهیزات بروز می شود. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.