پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص اعتبار 4 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه چهاردانگه

0

پایگاه خبری چهاردانگه: محمد آهنگران در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه راه روستایی برد شهرستان ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: مدل فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلای مازندران که همزمان با دیگر نقاط کشور شروع شده است شبیه اقدامات جهاد سازندگی است.

وی با بیان اینکه این قرارگاه در چهار عرصه فرهنگی، تعلیم و تربیت، بهداشت و عمرانی پیگیری می‌شود، اظهار کرد: هدف ما کاهش رفع محرومیت از مناطق شناسایی شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه اجرای اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلای مازندران در سه دهستان استان مازندران که 104 روستا را در برمی‌گیرد در دستور کار است، اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مازندران عملیاتی می‌شود، هدف ما تسریع در اجرای پروژه‌ها بدون ایجاد هزینه برای مردم منطقه با استفاده از ظرفیت خیران است.

وی با اشاره به اینکه در استان مازندران سه منطقه هزار تنکابن، پشتکوه چهاردانگه و هزارجریب بهشهر انتخاب شده است، دلیل انتخاب سه منطقه را داشتن ضریب محرومیت 7 تا 9 عنوان کرد و گفت: به ازاری اجرای این پروژه‌های عمرانی 4 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و قرار است این پروژه‌های طی 3 تا 5 سال عملیاتی شود.

آهنگران گفت: دستگاه‌های اجرایی حوزه روستایی در اجرای این پروژه‌ها با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلای مازندران همکاری می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.