پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص اعتبار برای مهندسی رودخانه های تلار و سیاهرود

0

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی ادیانی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده روستاههای بخش گیلخواران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از دو ماه گذشته برای مهندسی این دو رودخانه مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و اکنون این طرح در مرحله انتخاب پیمانکار از طریق مناقصه توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران قرارداد، اظهار کرد: با هماهنگی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای شهرداری ۸ شهرداری ۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض گرفتیم.

وی تصریح کرد: سهم شهرداری جویبار ۲۵۰ میلیون تومان و شهرداری کوهی خیل ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

ادیانی افزود: این اعتبار ۲۸ اسفندماه به حساب شهرداری‌های حوزه انتخابیه واریز و همچنین مجوز دریافت برخی ماشین آلات و تجهیزات شهرداری‌ها نیز صادر شد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید در فرایند قانون گذاری نقش فعال داشته باشند، بیان کرد: اگر نمایندگان در اعمال نظارت و مداخله در امور اجرایی و فرعی پرهیز کنند قطعاً سطح مجلس ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی یکی از دلایل عدم تحقق خواسته‌های مردم و نظام را ساختار انتخاب مجلس دانست و افزود: مجلس ما بر اساس یک گام‌ها و تشکل‌های هیئتی شکل می‌گیرد که اگر مجلس از یک عقبه کارشناسی و با تشکل‌های سیاسی و احزاب قوی همراه با برنامه و رصد کردن جدی صورت گیرد مجلس می‌تواند در سطح و تراز انقلاب اسلامی باشد.

ادیانی با اشاره به اینکه حضور نمایندگان به رأی مردم وابسته است و این امر نمایندگان را از انجام وظیفه اصلی خود باز می‌دارد، ادامه داد: نمایندگان برای جلب رضایت و گرفتن رأی مردم به روش‌های مختلف به امور فرعی ورود پیدا می‌کنند که نتیجه آن گلایه به حق رهبری را در پی دارد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه رهبر انقلاب از مجلس نسبت به عدم ارائه طرحی در مقابل دشمنی و خباثت‌های آمریکا گفت: دکترین و استراتژی لازم برای تدوین این کار در مجلس وجود ندارد و همچنین تا زمانی که نتواند راهبردها را به درستی تشخیص دهد در انتخاب راه و روش نیز دچار مشکل می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.