پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احداث پل در محورهای روستایی خارخون، اروست، کمر‌کلا و چهار رودبار

ئیس اداره راه و شهرسازی ساری گفت: این شهرستان دارای یک‌هزار و ۱۰۲ کیلومتر راه روستایی بوده که از این مقدار ۶۸۰ کیلومتر آسفالت است

3

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، سید‌علی صادقی با ارزیابی بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان، اظهار کرد: شهرستان ساری از نوع اقلیم، شرایط توپوگرافی و تنوع فرآورده‌های کشاورزی برخوردار است و مسئله راه‌های مناسب روستایی در آن برای حمل و نقل هرچه سریع‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر فرآورده‌ها به بازار مصرف از اصلی‌ترین دغدغه‌ها محسوب می‌شود.

 

وی افزود: این اداره اقدامات گسترده و وسیعی در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی مرکز مازندران در دست اجرا دارد که از این بین می‌توان به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی آبندان‌کش ـ آبندان‌سر ـ مرمت، چالو، آهودشت، گلما، معلم‌کلا، برارده و تلارک اشاره کرد. 

 

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری خاطرنشان کرد: شهرستان ساری دارای یک‌هزار و ۱۰۲ کیلومتر راه روستایی است که از این مقدار ۶۸۰ کیلومتر آسفالت بوده و ما‌بقی غیر‌آسفالته است.

 

صادقی درباره ساخت و احداث پل با دهانه بالای ۳۰ متر به بالا در محورهای روستایی اظهار کرد: احداث پل در محورهای روستایی خارخون، اروست، کمر‌کلا، خارکش و چهار رودبار از جمله عملیات اجرایی ساخت پل در محورهای روستایی در شهرستان ساری است.

 

وی درباره عملیات ایمن‌سازی محورهای زیرپوشش در قالب احداث دیوارهای ضامن و حائل در راه‌های روستایی، افزود: ایمن‌سازی در قالب احداث دیوار در محورهای وارد‌محله، پرچی‌کلا، بالاکولا و لاک‌تراش در دست اجراست.

 

صادقی ابراز امیدواری کرد: در سایه تعامل، همدلی و خدمت صادقانه تلاش‌های مضاعفی همانند سال‌های گذشته برای ایجاد یک راه روستایی مناسب و ایمن در استان شود تا باعث رشد و ترقی در تمام زمینه‌ها باشد.

 

3 نظرات
  1. میلاد می گوید

    با سلام یک ارگان پیگیری کنه واقعا حیف هست متاسفانه پمپ بنزین کیاسر هم دستگاه های قدیمی داره که باید تعویض بشه و هم جلوی پمپ بنزین پر از زباله

  2. چهادانگه اي می گوید

    با سلام ، خواهشا پیگیری بفرمائید پلی که قراره ورودی روستای برد منطقه پشتکوه احداث شود چرا هر سال ۱۰% پیشرفت فیزیکی داشته با اینکه در مسیر رودخانه واقع شده و در اثر کمترین بارش باعث مسدود شدن راه ارتباطی روستا میشود و دلیل اینکه امسال در حال ساخت بوده به یکباره به بهانه عدم اعتبار باعث توقف پروژه شده و تمامی تجهیزات کارگاه و ماشین آلات برای ساخت پل به روستای اروست منتقل شده با اینکه حرف از عدم اعتبار بیان می کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. Alireza Alishah می گوید

    روستای اروست دارای جمعیت زیاد میباشد وهرجا که جمعیت بیشتره باید برای ان مکان امکانات زیر ساخت ازجمله پل هرچه زودتر احداث گردد.ازمسئولان خواهش دارم دراین زمینه اقدامات لازم را مبذول فرمایند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.