پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال وقوع سیل در مناطق کوهستانی مازندران تا روز دوشنبه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری موج، مدیرکل مدیریت بحران مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز تا دوشنبه احتمال وقوع سیلاب در مناطق بالادست باتوجه به بارش‌ها وجود دارد.

وی افزود: باتوجه به فصل کشاورزی است لازم است کشاورزان از سردهنه‌ها فاصله بگیرند و ادوات خود را در مسیر سردهنه‌ها رها نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اضافه کرد: دامداران نیز دام‌های خود را به مکان‌های امن هدایت کرده و به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

احمدی با اشاره به اعلام آماده‌باش نیروهای امدادی در مازندران، گفت: بارندگی نعمت است که لازم است برای جلوگیری از بروز مشکل مدیریت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره آخرین وضعیت خسارت ناشی از سیلاب در مازندران اظهار کرد: سیلاب روز پنج‌شنبه به شهرهای بلده نور، سوادکوه و روستاهای منطقه چهاردانگه ساری خسارت زد که البته خسارت سیلاب در بلده بسیار ناچیز بود.

علی‌اصغر احمدی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیلاب به واحدهای مسکونی و زمین‌های کشاورزی سوادکوه و ساری بوده است، افزود: مناطق خطیرکوه سوادکوه و همچنین روستاهای چهاردانگه ازجمله برد و چلاو درگیر سیلاب تابستانی بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.