پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال سیلاب در مازندران در بعدازظهر امروز

سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بعد از ظهر امروز در استان هرمزگان و فارس بعداز ظهر فردا در مازندران، گلستان و ارتفاعات سمنان رگباران باران و وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.

????? ??? ?? ? ???? ????? ? ?????
0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از مهر، سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه امروز خود اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز در ارتفاعات هرمزگان و شمال و شرق فارس افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی، وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر عمومی پیش بینی می شود.

 

بر اساس این گزارش بعداز ظهر فردا در مازندران، گلستان و ارتفاعات سمنان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و وقوع سیلاب دور از انتظار نیست از این رو توصیه می‌شود برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، اقدامات و آمادگی لازم صورت گیرد.

 

سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه خود اضافه کرده فردا سه شنبه با افزایش سرعت وزش باد، در برخی نقاط ایلام و خوزستان، وقوع گرد و خاک سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد و طی دو روز آینده، دربعضی ساعات در منطقه زابل نیز وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.