پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال حضور امید عالیشاه در لیگ دسته اول

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش 3 با صعود سپیدرود به لیگ برتر، ستاره‌های پرسپولیس باید در فصل آینده فوتبال خود را در لیگ دسته اول استارت بزنند.

امید عالیشاه بازیکن چهاردانگه ای به همراه احمد نوراللهی، دو بازیکن سرباز پرسپولیس هستند که برای خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شده بودند، با این حال با توجه به محرومیت تبریزی‌ها از جذب بازیکن، این دو بازیکن از فعالیت در این تیم منع شدند و از نیم فصل دوم به تمرینات اختصاصی پرداخته‌اند.

با این حال هافبک دفاعی و وینگر پرسپولیس امیدوار بودند با صعود ملوان به لیگ دسته برتر، موفق شوند فصل آینده با حضور در انزلی، فوتبال و ادامه خدمت سربازی خود را در لیگ برتر ادامه دهند که این اتفاق رخ نداد و سپیدرود و پارس جنوبی موفق به دریافت جواز صعود شدند.

با این شرایط آنها اکنون باید از میان فجرسپاسی یا ملوان بندرانزلی یکی از دو تیم را برای ادامه فوتبال و خدمت سربازی خود در فصل آتی انتخاب کنند و باید دید امریه آنها از سوی نیروهای مسلح برای کدام تیم نظامی در لیگ دسته اول صادر خواهد شد.

دو ستاره پرسپولیس که سودای حضور در تیم ملی و پشت سر گذاشتن دوران سربازی را با جدایی از پرسپولیس داشتند اکنون با سرنوشت عجیبی همراه شده‌اند که آنها را به لیگ دسته اول سوق داده است.

این اتفاق و عدم صعود تیم‌های نظامی و محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن تنها به این دو بازیکن منتهی نشده است و مطمئنا با شروع فصل جدید بازیکنان دیگری نیز با شروع مشمولیت سربازی همراه خواهند شد که محرومیت تراکتورسازی آنها را روانه لیگ دسته اول خواهد کرد.

در این بین ستاد کل نیروهای مسلح چندی پیش مصوبه‌ای برای در اختیار داشتن امریه سرباز برای دیگر ارگان های ورزشی و باشگاه‌ها تصویب کرده بود که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته و مشمولان سرباز امیدوارند پیش از شروع فصل در این رابطه اقدامی صورت گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.