پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای عملیات سرشماری عمومی کشاورزی از پنجم مهر سالجاری

سخنگو و رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای عملیات سرشماری عمومی کشاورزی از پنجم مهر ماه سالجاری در استان مازندران همزمان با سراسر کشور خبر داد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهندس مهدی خلیلی تیرتاشی طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به صدور فرمان اجرای سرشماری کشاورزی سال 1393 از سوی ریاست محترم جمهوری، سرشماری عمومی کشاورزی در استان مازندران همزمان با سراسر کشور  از پنجم مهر ماه لغایت 18 آبان بمدت 43 روز در سراسر استان مازندران اجرا می گردد.

 

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه سرشماری کشاورزی لازمه آبادانی و خود کفایی کشور و مشارکت در آن موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی است، ارائه آمار دقیق، صحیح و بهنگام را اساس برنامه ریزی برای خلق حماسه اقتصادی دانست و افزود: خود اتکایی ملی و توسعه کشاورزی در سایه آمار و ارقام صحیح در بخش کشاورزی بوده و آگاهی همه جانبه از وضعیت موجود کشاورزی در گرو مشارکت کشاورزان در سرشماری کشاورزی است.

 

وي در پایان از برگزاری دوره های آموزشی برای آمارگیران بخش کشاورزی خبر داد و افزود: آمارگیران بخش کشاورزی پس از طی دوره های آموزشی، کار آمارگیری را از پنجم مهر ماه سالجاری آغاز می نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.