پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای عملیات راهداری زمستانی در محورهای کوهستانی مازندران

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران از اجرای عملیات راهداری زمستانی در سطح محورهای کوهستانی این استان خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری،، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، علی محمدزاده از اجرای عملیات راهداری زمستانی در سطح محورهای کوهستانی کندوان خبر داد.

 

وی افزود: همزمان با بارش برف در ارتفاعات محورهای کوهستانی استان، اکیپهای راهداری این اداره کل مستقر در راهدارخانهها اقدام به اجرای عملیات راهداری زمستانی کردند.

 

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جادهها، تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با همه امکانات و اکیپهای راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری زمستانی را دارد.

 

وی اظهار کرد: پس از بارش در ارتفاعات محور ارتباطی هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر راهداران مستقر در راهدارخانههای این اداره کل به عملیات راهداری زمستانی پرداخته که این امر موجب تسهیل در شرایط ترافیکی و حمل و نقلی محور شد.

 

محمدزاده خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به تمامی رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه میشود با رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

 

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران به شماره پیام کوتاه این اداره کل اشاره و تصریح کرد: هموطنان میتوانند علاوه بر شماره 141، از طریق سامانه پیامکوتاه به شماره 10000141 از شرایط جاده و جوی محورها در طول سال اطلاع حاصل کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.