پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح بهسازی شهر کیاسر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

شهردار کیاسر گفت: اجرای طرح بهسازی شهر کیاسر به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

2

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر ، خلیل انتظاری روز گذشته 11 مرداد 1393 در جلسه شورای اداری شهرداری کیاسر از اجرای عملیات بهسازی و تعریض مسیرهای ورودی به این شهر خبر داد و اظهار کرد: تکمیل تعریض مسیر ورودی شهر کیاسر به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

وی افزود: این اقدام به منظور رفع انزوای جغرافیایی شهر کیاسر با کمک اعضای شورای اسلامی شهر در حال انجام است.

 

شهردار کیاسر با اشاره به بهبود و بهسازی ورودی پنج کیلومتری شهر کیاسر از سه راه دار پشت تا جلوی بخشداری چهاردانگه تصریح کرد: بعد از شانه سازی جاده ورودی، نهال کاری دوطرف این جاده در دستور کار قرار دارد.

 

وی از احداث دو باند اتومبیل رو و کالسکه در مسیر ورودی این شهر خبر داد و احداث این پروژه عمرانی را سبب رشد و توسعه اقتصادی منطقه چهاردانگه دانست و خاطرنشان کرد: جذب توریست و گردشگر در شهرکیاسر نیز موجب رونق اقتصادی در این بخش می شود.

 

شهردار کیاسر افزود: با ساماندهی ورودی شهر کیاسر و زیبا سازی آن مسافرانی که از جاده اصلی مازندران به سمنان عبور می کنند راغب شوند به سمت شهر کیاسر حرکت کنند و ساعاتی را در این شهر بگذرانند که این امر در اقتصاد و اشتغالزایی شهر تأثیر بسزایی دارد.

 

وی، خواستار افزایش اعتبارات تملک دارایی برای اجرای پروژه های عمرانی برای شهرهای کمتر توسعه یافته و کم درآمد نظیر کیاسر شد و افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات مکفی در رفع محرومیت از چهره شهر بیشترگام برداریم.

 IMG_7289 IMG_7294

2 نظرات
  1. ساداتی می گوید

    سلام
    شخصی که در تصویر اول کنار دیوار ایستاده در یک جلسه رسمی جهت ساماندهی امور شهر ، زیاد خوشایند نیست !!!!

  2. کاربر می گوید

    آقای عکاس باید دقت داشته باشند حداقل به آقای کنار دیوار یک تذکر میداد. ظاهرا برای فرد کنار دیوار این جلسات تکراری شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.