پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در ساری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ “زیدالله کاظمی” در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس،گفت: امنیت یک نیاز اولیه برای زندگی اجتماعی و جزء مهمی از حقوق شهروندی محسوب می شود که برای ایجاد آن باید برنامه پیشگیری از جرم را نیزمدنظر قرار داد .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ، افزود :هدف از اجرای طرح ارتقا امنیت پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی به منظور ایجاد امنیت پایدار و حس آرامش برای مردم است که پایداری آن مستلزم همکاری بیش از پیش مردم می‌باشد.

وی در ادامه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی در اقدامی عملیاتی۱۵عامل افوینی را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد: مقادیرقابل توجهی انواع مواد مخدر  و ابزار و الات مصرف مواد مخدر، و چندین دستگاه ترازوی توزین  مواد مخدر از متهمان کشف شد .

کاظمی از دستگیری ۱۳ نفر از معتاد متجاهر و۲ فروشنده با سابقه در اجرای این طرح نیز خبر داد و اظهار داشت : امروزه با تغییر الگوی مصرف مواد از  نوع سنتی به صنعتی متاسفانه شاهد تقاضای مصرف اینگونه مواد و آسیب های مبتلا به  آن به خصوص در قشر جوان هستیم .

سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه گرایش به مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرائم در جامعه است از خانواده ها خواست: با ایجاد محیطی صمیمانه، امن ،عاطفی و دوستانه در خانواده فرزندان خود را از گرایش به آسیب های اجتمایی دور نگه دارند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.