پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیت الله طبرسی: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله نخبگان بسیجی مازندران برپا شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در دیدار جمعی از پژوهشگران بسیجی، اساتید و دانشجویان به مناسبت هفته پژوهش اظهار داشت: امروز حرف اول را در جهان تکنولوژی و فناوری‌های نوین می‌زند که فلسفه وجودی هفته پژوهش، تحقیق و پژوهش، کنکاش در دانشگاه، حوزه‌ها و حتی در میان مردم است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، جوانان نخبه و بسیجی موجب اعجاب دشمنان شده و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم انتظار داریم نخبگان بسیجی یک نمایشگاه جهت ارائهکارهای علمی خود به نمایش بگذارند.

طبرسی بیان کرد: در جنگ تحمیلی یک دنیا یک طرف و کشور ما تنها به پیروزی و موفقیت دست یافت و با ایثار و فداکاری یک وجب از خاک کشور را تقدیم دشمن نکردیم که یاد همه شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان را گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب در عرصه‌های مختلف کشور ما اهمیتی نداشت اما اکنون علی‌رغم تحریم و مشکلات توانستیم به توفیقات مختلف دست یابیم و اکنون دارای، بهپاد و موشک، در سایر زمینه‌های علمی پزشکی تولید داروهای صعب العلاج رسیدیم که این موارد جای تقدیر دارد و اکنون باید به اسلام ایران افتخار کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جامعه ای که دارای وحدت باشد به پیشرفت و توسعه دست می یابد که برای توسعه مسئولان کنار مردم و مخترعان باشند و در زمینه اقتصاد مقاومتی راهکار، سیاست‌ها و برنامه‌ها مشخص شد چرا این امر کند پیش می رود که نشان می‌دهد انگیزه وجود ندارد.

وی گفت: مخترعان بسیجی با سربلندی در آزمون و امتحان، حامیان عقیدتی انقلاب و نظام هستند و انتظار داریم مازندران استانی با استعداهای فراوانی که دارد در حوزه صنایع و اختراعات دانش بنیان توجه شود و در ادامه خدمت پشت ولایت فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.