پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیا عالیشاه به تراکتور بر می گردد؟

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش‌سه، محرومیتی که فدراسیون جهانی فوتبال برای تراکتورسازی در امر نقل و انتقالات و جذب بازیکن جدید در نظر گرفت، مدیران این باشگاه را با چالشی سخت مواجه کرده است. حالا تنها دغدغه مدیران باشگاه تراکتورسازی مشکلات اقتصادی نیست؛ آنها که برای لیگ هفدهم نمی توانند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند، باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا بازیکنان کنونی را حفظ کنند و البته امیدوار هستند از 3 سهمیه آزادی که بعد از هفته پنجم می توانند جذب کنند نهایت استفاده را ببرند و تیمی متعادل را راهی لیگ هفدهم کنند.

یکی از روزنه های امید مسئولان تراکتورسازی 3 بازیکنی است که اعلام شده می توانند در صورت آزاد بودن به ترکیب تیم از هفته پنجم به بعد اضافه شوند. با توجه به اینکه تراکتور از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است، با پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات این تیم بر اساس قوانین فدراسیون می تواند 3 بازیکن آزاد جذب کند که مسئولان باشگاه امیدوارند بر اساس این قانون از امید عالیشاه و نوراللهی بتوانند استفاده کنند. اگر آزاد بودن آنها قطعی شود، از هفته ششم می توانند برای تراکتور به میدان بروند. یک سهمیه آزاد نیز با توجه به جدایی احتمالی اخباری با یک دروازه بان مطرح لیگ برتری پر خواهد شد.

با توجه به شرایط موجود و در صورتی که از جمع بازیکنان کنونی فقط محمدرضا اخباری و سعید آقایی جدا شوند ( که آنها نیز احتمال ماندشان وجود دارد ) و البته عالیشاه و نوراللهی بتوانند به عنوان سهمیه آزاد برای تیمشان به میدان بروند، ترکیب تراکتور برای لیگ هفدهم اینگونه خواهد بود:

دروازه بان ها: فرزین گروسیان، محمدامین بهرامی و محمدیان
مدافع راست: محمد ایرانپوریان، امیر نصرآزادانی و یک بازیکن جوان

مدافع وسط: محمدرضا مهدی زاده، خالد شفیعی، هادی محمدی، عارف آغاسی و یک بازیکن جوان
مدافع چپ: محمد نادری، محمد مسلمی پور و یک بازیکن جوان
هافبک وسط: سینا عشوری، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد نوری، احمد نوراللهی
هافبک های کناری: امید عالیشاه، محمد ابراهیمی، فاخر تهامی، شهرام گودرزی و چند بازیکن رده سنی امید
مهاجمان: فرزاد حاتمی، مهدی شریفی و یک بازیکن رده سنی امید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.