پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیا جدایی محسن کریمی از استقلال قطعی شد؟

0

به گزارش احمدنظری خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، طی چند روز گذشته بحث ماندن یا جدایی هافک چهاردانگه ای استقلال از این تیم به موضوع داغ این تیم تبدیل شده است.

محسن کریمی به دلیل مصدومیت کتفش که در چندین مرحله او را آزار میداده بالاخره تن به عمل جراحی داد که همین مسئله موجب دوری چند ماهه این بازیکن از میادین شد.

صبح امروز هافک چهاردانگه ای استقلال در کمپ تمرینی استقلال حضور یافت و مورد استقبال سرمربی و عوامل و بازیکنان قرار گرفت، ولی به نظر می رسد ککهاین بازیکن جوان به دلیل قانون بین المللی سن بازیکنان او با احتساب سنش به تاریخ میلادی بیش از 23 سال سن داشته و نمی تواند در لیست زیر 23 سال این تیم قرار بگیرد که این موضوع موجب دردسر هم برای او و هم برای علیا منصوریان شده است چون از جهتی سرمربی استقلال دوست ندارد تا این بازیکن جوان و سرعتی را از دست بدهد و هم از از جهتی به دلیل مدومیت این بازیکن حداقل تا نیم فصل نمی تواند بازیکن دیگری را در صورت خارج نشدن محسن کریمیدر استقلال جذب کند.

امروز در روزنامه ها و رسانه های مجازی خبر قطعی شدن جدایی سید محسن کریمی از استقلال داده اند. اگر چه سایت ورزش سه به عنوان معتبرترین سایت ورزشی ایران پس از چند دقیقه از انتشار این این خبر از روی سایت پاک شد. هنوز مشخص نیست که دلیل پاک شدن این خبر از این سایت به دلیل قطعی نشدن این جدایی بوده است یا نه.

ولی روزنامه خبرورزشی در سایت خود این خبر را در خروجی سایت خود قرار داده است و طبق ادعای این روزنامه جدایی محسن کریمی از استقلال به دلیل مصدومیت قطعی شده است.

مطمئنا طی چند روز آینده خبرهای قطعی از جدایی در مورد محسن کریمی خواهیم شنید. اگر چه جدایی این بازیکن جوان چهاردانگه ای پایان کار نیست و کریمی در هر تیم دیگری هم می تواند توانایی خود را نشان دهد ولی خبر جدایی او از استقلال می تواند برای مدتی این بازیکن جوان را به چالش بکشاند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.