پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیا تاکنون از زمین فوتبال کیاسر بازدید کرده اید؟ + تصاویر

آقاي شعبان وفايي نژاد، قهرمان پيشكسوت كشتي كشور، و فعال در حوزه رسانه لطف كردند و مطلبي در ارتباط با وضعيت نا مناسب زمين فوتبال شهر كياسر نگاشته و براي پايگاه خبري چهاردانگه ساري ارسال كرده اند.

26

 

آقاي شعبان وفايي نژاد، قهرمان پيشكسوت كشتي كشور، و فعال در حوزه رسانه لطف كردند و مطلبي در ارتباط با وضعيت نا مناسب زمين فوتبال شهر كياسر نگاشته و براي پايگاه خبري چهاردانگه ساري ارسال كرده اند.

 

آقاي وفايي نژاد در حال حاضر يكي از كارشناسان ورزش استان هستند و مقالات زيادي در ارتباط با ورزش در روزنامه ها و مجلات و رسانه هاي مجازي استان و كشور نوشته اند. در پايان مطلب ايشان مي توانيد سوابق ورزشي و رسانه اي ايشان را ببينيد.

 

تصاوير اين مطلب توسط آقاي مهدي شريفي كياسري در روز 16 آبان 1393 تهيه شده است كه صميمانه از ايشان تشكر و قدرداني مي كنيم.

 

چندی قبل جهت سفر به منطقه زیبای تویه دروار از مسیر چهاردانگه از شهر کیاسر عبور کردم، زمین فوتبال این منطقه را در حالی از نظر گذراندم که تیرهای مینی فوتبال در وسط زمین سرنگون شده بود و تعدادی از حیوانات در حال گردش در آن بودند، از احداث جایگاه تماشاگران هیچ خبری نبود و موارد دیگری که باید مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خود از نزدیک نظاره گر آن باشد، در واقع این زمین فوتبال شهر كياسر در بخش چهاردانگه بود.

 

این نابسمانی در نگهداری یک مکان ورزشی در حالی وجود دارد که شهر کیاسر همواره به عنوان شهری رجال پرور میعادگاه بسیاری از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بوده و چهره های شاخصی از این منطقه تحویل جامعه ورزشی شده اند. بنابراین جدای از وظیفه متولیان امر هیچ توجیهی برای بی توجهی به زیرساخت های ورزشی این شهر وجود ندارد؛ چه ایرادی وارد است که اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این منطقه کمپ های آمادگی تیم های شاخص مازندرانی و حتی تیم ملی را احداث کند، اگر امروز در اردبیل و دیگر شهرهایی که شرایط آب و هوایی مشابه این شهر را دارند شاهد احداث اماکن ورزشی و کمپ های ملی پوشان هستیم، باید برای شهر کیاسر و بخش چهاردانگه نیز محل احداث اردوهای تیم های ملی و تیم های منتخب مازندران مشخص و این امر به صورت عملی اجرایی شود. از سویی دیگر توجه به این مسئله می تواند به پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این منطقه نیز کمک شایانی کند. به هر حال از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران انتظار می رود با تأملی کافی بر موضوع ذکر شده ، اقدامات عملی و تأثیرگذاری در راستای توسعه و نگهداری فضاهای ورزشی در مناطق چهاردانگه – دودانگه و شهر کیاسر انجام دهند.

 

شعبان وفايي نژاد – 12 آبان 1393

 

zamin-football-kiasar-10

zamin-football-kiasar-1

zamin-football-kiasar-2

zamin-football-kiasar-3

zamin-football-kiasar-4

zamin-football-kiasar-5

zamin-football-kiasar-6

zamin-football-kiasar-7

zamin-football-kiasar-8

zamin-football-kiasar-9

 

عكس ها از مهدي شريفي كياسري

 

…………………………………………………………………………….

 

سوابق ورزشي و رسانه اي آقاي شعبان وفايي نژاد:

 

– قهرمان كشتی آزاد نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مازندران

– قهرمان دو دوره مسابقات كشتی آزاد نیرو زمینی ایران

– نفر اول كشتی هلال احمر سراسر كشور

– دارنده مدال طلا آموزشگاه های كشور

– مربی و خبرنگار اعزامی به كشورهای روسیه، تركیه، تركمنستان، سوریه و … كه حدود سی و هشت سال عنوان كارشناس كشتی در مجله ورزشی صدا و سیما و سایر رسانه های مكتوب و مجازی كشوری فعالیت داشته اند.

– حضور به عنوان عضو هیأت اجرایی مسابقات جام جهانی كشتی ساری

– عضو هیأت رئیسه كشتی ساری و پیشكسوتان كشتی مركز استان.

 

 

26 نظرات
  1. نستو می گوید

    به آقای وفایی نژاد بگوئید از مشکلات این شهر همچون بحران زباله – نابودی کشاورزی – دامداری و باغداری و محرومیت ورزش این شهر بیشتر گزارش تهیه و منتشر کند

  2. حیدری می گوید

    آقای وفایی نژاد چطور کیاسر شهرداری دارد اما اداره ورزش و جوانان مستقل ندارد ؟ جالب نیست تورو به خدا؟!!!!!!!!

  3. رامشگر می گوید

    اعضای شورای شهر ساری که اکثر آنها از این منطقه هستن و یا وابستگی به این منطقه دارند برای کمک به ورزش کیاسر چه اقدامی کرده اند . آقای شجاعی شما که موقع انتخابات همیشه اینجا برای رأی جمع کردن حضور پیدا می کنی حالا چرا برای رفع این مشکل کاری نمی کنی ؟

  4. صادقی مهر می گوید

    انتقادات و اعتراضات مطرح شده توسط این خبرنگار منطقی و درست است حالا آقای مدیرکل ورزش و جوانان چه پاسخی به این مسئله دارند ؟!

  5. رضا کرمانشاهیان می گوید

    کیاسر همزمان با بابل صاحب بخشداری شد ورزش بابل کجا و ورزش کیاسر کجا؟ قابل توجه آقای شجاعی کیاسری که برای این منطقه کاری نکردند اما موقع رأی گرفتن از همه توقع دارن؟ً!!!!!!!!!!!

  6. رضا طاها می گوید

    در کیاسر و مناطق چهاردانگه در رشته های فوتبال – فوتسال – کشتی – کوهنوردی و دوومیدانی استعدادهای زیادی وجود داره اما متأسفانه چون زیرساخت نداریم اونا شکوفا نشده و یا مجبورند طعم غربت بچشند و در جای دیگه فعالیت ورزشی کنند . خوش به حال غیرت مسئولین …

  7. علا عبدالقادر می گوید

    با توجه به موقعیت بسیار مناسب کیاسر ، می توان در این منطقه میدان اسب دوانی و اسب سواری نیز احداث کرد اما کو مسئول پیگیر دوستان ؟!!!!!!!

  8. سید روح الله شجاعی می گوید

    دغدغه آقای وفایی نژاد و انعکاس اون توسط این پایگاه خبری ارزشمنده اما رزومه آقای نویسنده چه دخلی به خبر داره این هم از عجایب روزگار ماست. بد نیست بعد از چند سال فعالیت رویکرد حرفه ای رو هم رعایت کنید. تذکری بود از سر دلسوزی. ممنون از اطلاع رسانی
    …………………………………………………………
    پايگاه خبري چهاردانگه ساري: جناب آقاي شجاعي، دوست عزيز و بزرگوار سلام، رزومه ي آقاي وفايي نژاداز توسط پايگاه خبري چهاردانگه ساري از يكي از مصاحبه هاي آقاي وفايي نژاد كپي شده است و فقط براي اطلاع خوانندگان عزيز پايگاه خبري چهاردانگه ساري در اين مطلب قرار داده شده است. آقاي وفايي نژاد هيچ رزومه اي از خود براي پايگاه خبري چهاردانگه ساري همراه با مطلب خود ارسال نكرده اند.
    از راهنمايي شما دوست عزيز كه مي دانيم در امر خبر و رسانه استاد هستيد ممنون و سپاسگزار هستيم.

  9. سید روح الله شجاعی می گوید

    پیام من خصوصی برای مدیران سایت بود نه انتشار عمومی حالا که منتشر شد جا دارد از زحمات شبانه روزی دوستان گرانقدرم در مجموعه چهاردانگه نیوز صمیمانه تشکر کنم و ذکر این نکته را ضروری می بینم که این اقدام شایسته دوستان در این رسانه فراگیر زمینه توسعه بیش از پیش منطقه را بدنبال خواهد داشت وهرکز نباید از ادامه راه دلسرد شد چرا که در همین مدت کوتاه توانست نگاه مسئولین را به این بخش قدیمی و مهجور جلب کنید.
    برایتان در ادامه راه آرزوی توفیق روز افزون دارم. و آمادگی کامل خودم را هم در کیفیت بخشی این رسانه وزین اعلام می دارم.
    ……………………………………………..
    پايگاه خبري چهاردانگه ساري: بسيار ممنون و سپاسگزاريم از لطف و عنايت شما دوست عزيز و بزرگوار نسبت به پايگاه خبري چهاردانگه ساري، ما هم اميدواريم بتوانيم از تجربيات ارزنده شما در امر رسانه بهره مند گرديم. با تشكر

  10. ربیع می گوید

    آقای وفایی نژاد بهتر است به آقای شجاعی بگوئید با توجه به اینکه عضو فراکسیون ورزشی هستند به جای اینکه به دنبال این مسائل باشند به فکر ورزش کیاسر باشند. اینطوری لااقل ما کیاسری ها متوجه می شیم از ایشون یک همتی برای رفع مشکلات ورزش این منطقه انجام می شه

  11. سادت زاده می گوید

    سایت چهاردانگه نیوز در شهرستان ساری هم مورد استقبال عمومی قرار دارد از انعکاس واقعیت های روز این منطقه متشکریم .

  12. قاسمیان می گوید

    جالب است بدانیم امکانات ورزشی تویه دروار بهتر از کیاسره ؛ این هم از مظلومیت کیاسر . قابل توجه آقای شجاعی کیاسری . به جای ادعا و وعده دادن کار عملی بکن برادر

  13. رستمیان تویه می گوید

    آقای وفایی نژاد را همه می شناسند بیش از 30 سال است که ما شاهدیم ایشان در مطبوعات فعالیت می کنند و هر روز در برنامه رادیو ورزش مازندران اخبار ورزشی اعلام می کنه ایشان از دوستان بسیار نزدیک حضرت آیت الله شجاعی و سید رمضان شجاعی است . انتقادات ایشان در رابطه با کمبودهای ورزشی این منطقه و از سر دلسوزی است در این گزارش هم منافعی نداره بهتر نیست مسئولین به این گزارش تأمل بیشتری نشون بدن . آقای شجاعی شما که می دونید این مسئله واقعیته چرا از جایگاه خودت برای حل مشکلات ورزشی این منطقه استفاده نمی کنی ؟

  14. رستمی می گوید

    بریمانی رئیس ورزش و جوانان ساری به وفایی نژاد گفت : من 18 بار است که طی یک سال اخیر به کیاسر سفر کردم تا مشکلات این منطقه رو به اندازه توان حل کنم .

  15. رستمی می گوید

    به نظر میاد زمانیکه سایت چهاردانگه نیوز به معرفی ورزش نویسی همچون وفایی نژاد اقدام می کند کار ارزنده ای هست چون حداقل خوانندگان متوجه می شن فردی که منتقد است خود یک کارشناس صاحب نظر از جامعه ورزشی است و این کار خوبیه .

  16. عباس زاده ی می گوید

    چقدر خوب است یک دوره مسابقات ورزشی به نام مرحوم علی کردان به همت خانواده وی و دکتر شجاعی و مهدی عبوری شهردار ساری برگزار شود وی برای چهاردانگه زحمات زیادی کشید و بسیاری از ساروی ها رو سرکار آورد و به بسیاری از افراد مسئولیت داد و امکانات و اعتبارات خوبی برای مازندران گرفته ، لایق تجلیل شایسته ازش هست

  17. کامران حقانی می گوید

    خوب است آقای وفایی نژاد قهرمانان شاخص ورزشی این منطقه را معرفی کنند . ظاهراً ایشان اطلاعات جامعی در این خصوص دارند

  18. کامران الیاسی می گوید

    در برخی از کشورهای جهان مسابقات تبرزنی مطرح است چقدر جالب می شود اگر این مسابقات در چهاردانگه هم برگزار شود . بستر طبیعی وجود دارد

  19. کامبیز می گوید

    آقایان مهندس نقیبی – کوروش یوسفی – سردار شمشیربند – مهندس دامادی و محمدی کیادهی باید به ورزش کیاسر بیشتر کمک کنند . آقایان موقع رأی گرفتن ما شما رو بهتر می سنجیم

  20. یک پرسپولیسی می گوید

    آقای محمدی کیادهی مشاور ورزشی شهردار و مدیرعامل باشگاه استقلال ساری خوب است در ورزش کیاسر نیز تیمداری کنید ؛ همانطوریکه مستحضرید این منطقه استعدادهای نابی در ورزش دارد که تنها نیاز به پشتوانه و سرمایه برای شکوفایی دارد .

  21. بی طرف بی طرف می گوید

    قابل توجه آقای شجاعی ، خود شما بارها در سخنرانی هایتان حتی در مراسم افتتاحیه باشگاه دلاوران ساری از شعبان وفایی نژاد به عنوان یک کارشناس صاحب نظر در ورزش یاد کردید ما این دیدگاه شما را به عنوان دوستی تان با آقای وفایی نژاد ارزیابی می کنیم بنابراین حالا که این واقعیت رو ایشان مطرح می کنن انتظار می ره شما موضوع رو بررسی کنید و از همه توان خود برای رفع مشکل بهره ببرید

  22. سید مهدی پیروان می گوید

    آقای وفایی نژاد که نایب رئیس هیأت تیراندازی است می تواند ترتیب یک دوره مسابقات تیراندازی با اهداف پروازی را با همکاری شورای شهر و شهرداری کیاسر – بخشداری این شهر – دفتر سید رمضان شجاعی و امام جمعه کیاسر برگزار کند تا شاهد برگزاری این مسابقات ورزشی در کیاسر هم باشیم

  23. سید مهدی پیروان می گوید

    شایسته است به ورزش های بومی و محلی هم توجه شود آقای وفایی نژاد در این خصوص بیشتر توضیح فرمائید

  24. کیوسری می گوید

    بارها و بارها با اسمهای جعلی انتقاد میکردم اما هیچگاه دیده نمیشد. آقایون چهاردانگه نیوز ادعا نکنین که بخاطر چهاردانگه فعالیت میکنین. شماها اهدافی دارین و از سوی افرادی بهتون خط داده میشه. قصد توهین ندارم. اما برام اثبات شد.
    …………………………………………………………………..
    چهادرانگه نیوز: آقا یا خانم کیوسری سلام. اکثر یادداشتهای شما که حاوی توهین و اهانت نبوده را تایید کرده ایم، اما چون با نامهای جعلی (و با ایمیل جعلی!!) و در مطالب مختلف یادداشتهای رنگارنگ و بعضاً توهین آمیز و تهمت دار نوشته اید (که تایید آن برای ما منع قانونی دارد) و خودتان هم فراموش کرده اید در چه مطالبی و با چه نام جعلی یادداشت نوشته اید، فکر میکنید تایید نکرده ایم. بنابر این به نظرتان بهترین راه متهم کردن ما به تایید نکردن یادداشتتان و وابسته دانستن به این و آن هست.
    و اما در مورد اینکه «ما اهدافی داریم»! حتماً اینقدر سواد و قدرت تحلیل دارید که بدانید هیچ کاری به ویژه در عرصه رسانه و خبررسانی آن هم در بخش دورافتاده و گمنامی مثل چهادرانگه «بی هدف» نیست و ما هم حتماً از فعالیت رسانه ای، اهدافی داریم و صد البته این اهداف، مقدس و والا هستند.
    خدا را شاکریم که اعضای مدیریت چهاردانگه نیوز از بدو تاسیس تاکنون مستقل از هر مدیر و حزب و جناح و گروهی بوده و چنین نیز خواهد ماند. به همه مدیران بویژه مدیران زحمتکش چهاردانگه احترام می گذاریم و چنانچه انتقادی به عملکردشان داشته باشیم، حتماً به صورت حضوری یا تلفنی به آنها اعلام میداریم.
    امیدواریم هیچ انتقادی، هرگز با نیش کنایه و تهمت و توهین آمیخته نگردد.

  25. کیوسری می گوید

    اهدافی که شما مد نظرتون هست، خاصه. عام نیست که شامل همه بشه. من هم مثل بقیه 4دانگه ایی ها، 4دانگه رو قلبا دوست دارم اما بایست قبول کرد افرادی که در راس 4دانگه قرار دارن (……). من دنبال واقعیتم نه توهین و اهانت. توی همه ادارات دور و وریهاشون جذب میشن، پست میگیرن. این به نظر شما خوبه ؟ عدالته؟ اهانت به افراد دیگه نیست؟ من از اون چیزی که میبینم و با اندک سوادم تشخیص میدم این آقایون تبعیض قائل میشن. از شما گله مندم . از اینکه فکر کنین من قصد بی احترامی دارم اشتباه میکنین! چطور توی اداره ای نیرو جذب میشه ولی کسی خبر نداره! صبح بیدار میشی میشنوی فلانی رفت تو فلان اداره! اونوقت شما میگیین آقای …. دلسوز و مردمیه؟ نه اون بفکر منافع خود و دور و وریهاشه. بفکر صندلیهاشه! توهینه ؟ واقعیته. چرا اطلاع رسانی نمیشه؟ چرا توی کارخانه سیمان اینهمه غیر4دانگه ایی میبینیم؟ چرا شهرکهای صنعتی تعطیله؟ چرا برنامه و بودجه شامل ما نمیشه؟ چرا از کشاورزان دامداران و باغداران حمایت نمیش؟ و خیلی چراهای دیگه.
    …………………………………………………………….
    چهادرانگه ساری: دوست عزیز آقا یا خانم کیوسری. حرفهای شما و سوالهای شما را دیگران باید جواب بدهند.
    اما اینکه میگویید «اهدافی که شما مد نظرتون هست، خاصه. عام نیست که شامل همه بشه» واقعا جای تاسف دارد.! بالاترین هدف چهاردانگه نیوز که هم عام هست و همه از آن بهره مند می شوند، اطلاع رسانی هست تا دوستانی چون شما بتوانند از اخبار و اطلاعات چهاردانگه مطلع شوند.
    شاید قلم فرسایی بی هدف شما جز اطاله وقت شما و ما حاصلی در بر نداشته باشد. والسلام.
    ضمناً جمله داخل ( ) در یادداشت فوق بخاطر توهین آمیز بودن و داشتن بار مسئولیت قانونی، حقوقی و قضایی برای مدیران چهاردانگه نیوز حذف شده است.
    اصل یادداشت موجود و محفوظ است.

  26. شریعت نژاد کیاسری می گوید

    ای قوم به حج رفته کجایید
    بیائید
    دعوا سر بد بختی ماست
    جنگ همین جاست
    بیائید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.