پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان ساری برای مقابله با حوادث طبیعی

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری،جواد واحدی فرماندار مرکز استان ازنفوذ سامانه بارشی و کاهش شدید هوا خبرداد و گفت : ستاد مدیریت بحران شهرستان ساری و دستگاه های خدمات رسان در آماده باش کامل باشند .

 

جواد واحدی از کاهش دمای هوا در طی روزهای آتی خبر داد و گفت : بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی با نفوذ سامانه بارشی فعال و ریزش هوای سرد از پنج شنبه شاهد بارش شدید باران و برف همراه با وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

 

واحدی با بیان اینکه دمای هوا به شدت کاهش می یابد افزود : در این مدت آبگرفتگی معابر و اختلال تردد در جاده های کوهستانی بعلت ریزش برف نیز دور از انتظار نیست.

 

رییس ستاد مدیریت بحران مرکز استان با اعلام هشدار آبگرفتگی معابر ازشهروندان خواست در این مدت از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه ها ، و نقاط سیل گیر خودداری و از تردد بی دلیل در ارتفاعات خودداری نمایند.

 

براساس گزارش هواشناسی استان مازندران هوای استان در روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و احتمال وزش باد گرم (بویژه در ارتفاعات )پیش بینی می شود.

 

در روز پنجشنبه هوا ابری همراه با بارندگی ، وزش باد نسبتا شدید ، کاهش دما و احتمال رعد و برق و بیشینه دمای هوای ساری 11 و کمینه آن 3درجه سلسیوس خواهد شد.

 

هوای مازندران در روز جمعه نیز ابری همراه با بارش باران و برف ، وزش باد و کاهش محسوس دما می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.