پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران

0

علی‌رضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و مشکلی از لحاظ وضعیت جوی وجود ندارد.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، گفت: ترددموتورسیکلت از ساعت12 هشتم تا ساعت 6 روز شنبه 11 آذر ماه امسال  از محورهای هراز،کندوان،سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت14 تا 24 روز جمعه 10 آذر ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به ممنوع تردد تریلی از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

قدمی با اعلام اینکه محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد، ادامه داد: تردد انواع تریلی به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 10 آذر ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع است.

وی با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: امروز به‌دلیل تجاوز به چپ جاده شاهد تصادف منجر به فوت در جاده قدیم بابل به آمل بودیم که لازم است رانندگان به این مسائل توجه کنند تا دچار حادثه نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به حضور مأموران پلیس راه در محورهای مازندران، اضافه کرد: براساس برنامه راهداری زمستانه از نیمه دوم آذر ماه آغاز می‌شود که با توجه به شرایط فصلی و وضعیت جوی لازم است خودروهای رانندگان مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زجیرچرخ باشند.

قدمی یادآور شد: محدودیت انسداد شبانه محور کندوان نیز از شنبه شب در این محور اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.