پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از فردا در محورهای مازندران

0

به گزارش پایگه خبری چهاردانگه، علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی به‌صورت مقطعی شاهد مه‌آلود بودن ارتفاعات محورهای استان بودیم.

وی با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی هفته جاری از ظهر امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه امسال در محورهای مازندران آغاز می‌شود، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه‌شنبه 11، ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه 12، پنج‌شنبه 13 و جمعه 14 و همچنین از ساعت 6 تا 12 روز شنبه 15 اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی‌، کامیون و کامیونت‌ها همچنان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

قدمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 14 اردیبهشت ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی به ممنوع بودن تردد تریلی از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 14 اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه 12 و جمعه 14 اردیبهشت ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

قدمی تصریح کرد: باتوجه به حجم زیاد خودروها در محور کیاسر درصورت بروز ترافیک بحث یک‌طرفه شدن آن به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس راه استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع برای داشتن سفری ایمن رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز بوده تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.