پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز طرح توزیع تانکرهای ۲۰۰ لیتری آب در چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس ، وقتی بحث ارائه گزارش عملکرد می‌رسد، پرونده سنگین و قطوری از ارائه گزارش‌ها می‎توان نوشت و دریافت کرد.

اما در این بین گلایه‌های مردمی و حقایقی که در ارتباط با آن وجود دارد هم اگر مطرح شود نقص‌هایی وجود دارد که با مطالب مطرح‌شده در گزارش، کارها تا حدودی تناقض دارد.

مشکلات آب شرب منطقه بالادست چهاردانگه مازندران بارها و بارها رسانه‌ای شد، در ارتباط با عدم دسترسی مردم به آب شرب مجتمع هم گزارش و مطالب زیادی منتشر شد ولی اقدام اساسی برای رفع این مشکل هنوز انجام نشده و با وجود افتتاح این پروژه هنوز مردم منطقه به آب شربی که قرار بود سالم و بهداشتی باشد، دسترسی پیدا نکردند.

متولیان شهرستانی در ارتباط با بحث آب شرب مطالب زیادی را مطرح کردند ولی نتیجه همه این نشست و برخواست‌ها و برگزاری جلسات کم‌آبی و قطعی مکرر آب شرب است.

موضوع کمبود آب شرب در منطقه بالادست چهاردانگه ساری در زمان تعطیلات و ایام تابستان در فصل کشت و کار منطقه بیشتر خودنمایی می‎کند و این دغدغه‌ها بیشتر رسانه‌ای می‌شود.

متولیان اصلی که ظاهراً گوش‌شان پر شد از گلایه‌ها و انتقادها بی‌خیال امور شدند و ظاهراً بحث ساماندهی مجتمع آب شرب تلمادره ساری رها شده تا شاید در ایام عید و یا تابستان بحث کمبود آب رسانه‌ای شود و برای جبران مافات اقدام به انتقال چند تانکر آب کرده و بلافاصله همین موضوع را در گزارش عملکردشان تحویل رسانه‌ها دهند.

گلایه‌های مردم از بابت قطعی آب این‌بار به گوش مسؤولان کمیته امداد رسید، طرح توزیع تانکر آب ۲۰۰ لیتری در منطقه چهاردانگه در برنامه کاری قرار گرفت.

کمیته امداد شهر کیاسر در اقدامی فراگیر اقدام به توزیع ۳۰ عدد تانکر ۲۰۰ لیتری آب در یکی از روستاهای منطقه چهاردانگه کرد تا حداقل کم‎کاری سایر ارگان‌ها در این بخش جبران شود.

به گزارش فارس، مجتمع آبرسانی تلمادره ساری پنج سال پیش با حضور مسؤولان وقت آب و فاضلاب روستایی ساری و استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید اما تاکنون آب شرب این مجتمع در اختیار مردم قرار نگرفت، در دولت فعلی فرماندار ساری جلسه‌ای برای ساماندهی آب شرب مجتمع تلمادره ساری را برگزار کرد ولی این موضوع منجر به دریافت نتیجه مطلوب نشد.

اخیراً یکی از اساتید دانشگاه تهران با مستندات کافی نسبت به آلوده بودن آب شرب مجتمع تلمادره ساری انتقاد کرد که متولیان امر نسبت به این موضوع واکنش جدی نشان ندادند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.