پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز تب و تاب لیگ برتری فوتبال در قائم‌شهر

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته اول لیگ برتر ایران عصر پنج شنبه چهارم مرداد 97 از ساعت 20:45 در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان می‌رود.

با صعود شیرین این تیم مازندرانی به لیگ برتر، فوتبال کشور منتظر تماشای لحظات چشم‌نوازی از ببرهای مازندران در سطح اول فوتبال کشور است تا فرهنگ و اصالت هواداران پرشور مازندرانی به همگان ثابت شود.

تیم فوتبال نساجی مازندران که پس از 24 سال به سطح اول فوتبال ایران قدم گذاشته است با جذب بازیکنان با کیفیت و کادر فنی قدرتمند خود خیال هواداران خود را از این بابت تسهیل کرده است و باید دید که جواد نکونام و کادر فنی او در لیگ برتر نیز مانند لیگ آزادگان موفق خواهند شد تا رتبه خوبی را کسب کنند.

همان طور که مدیرعامل و همه مسئولان فوتبال قائم‌شهر همواره اعلام کده این تیم متعلق به همه هواداران پرشور و فهیم مازندران و حتی شمال کشور است و بی‌شک حضور همه فوتبال دوستان از سراسر مازندران مایه دلگرمی و قوت قلب اعضای تیم است و امیدواریم تا علاوه بر قدرت فنی تیم فوتبال نساجی شاهد فرهنگ غنی هواداران مازندرانی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر باشیم.

تا هفته گذشته محل بازی و ورزشگاهی برای میزبانی تیم فوتبال نساجی مازندران مشخص نبود اما با تلاش و حمایت همه جانبه مسئولان مازندرانی با تسریع در روند پروژه بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر این پروژه به سرعت عملی شد و مورد تایید مسئولان سازمان لیگ قرار گرفت تا از این پس تیم نساجی در ورزشگاه خانگی خود از حریفان میزبانی کند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.