پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در پی بارش برف و سرما،تشریح آخرین وضعیت بخش چهاردانگه توسط بخشدار

سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را بعد از بارش شدید برف و سرمای شدید اعلام کرد.

6

 

سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را بعد از بارش شدید برف و سرمای شدید اعلام کرد.

 

بخشدار چهاردانگه گفت: جاده اصلی ساری – کیاسر – سمنان باز بوده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 

وی افزود راه های روستایی منطقه نرماب دو سر مسدود می باشد و پیگیری برای بازگشایی آن ادامه دارد اما بقیه راه های روستایی باز می باشد و تردد با رعایت کلیه نکات ایمنی امکان پذیر است. همچنین برق بعضی از روستاهای نرم دوسر قطع می باشد.

 

سلطانی در باره وضعیت دهستان پشتکوه گفت: به علت تک فاز بود برق این دهستان، تلفن این روستاها قطع می باشد و تلاش برای حل مشکل برق ادامه دارد و اکیپ ادراه برق مشغول فعالیت می باشد.

 

سلطانی بخشدار چهاردانگه، درخواست کرد با توجه به بارش برف و ادامه آن و سرمای شدید از تردد غیر ضروری اجتناب کنند و با خود زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

 

6 نظرات
  1. مهاجر می گوید

    سلام . پشتکوه تابستونش برق قطع میشه الان که برفه و هیچ توقعی نیست . اگه برق قطع نمیشد باعث تعجب بود . از سالی که برق امد تا الان . این مشکل همیشه بوده ولی هیچ مسئولی واسه رفع مشکلش تلاش نمیکنه .
    ما زیاران چشم یاری داشتیم
    خود غلط بود انچه میپنداشتیم

    1. احمدیان می گوید

      آقا یا خانوم مهاجر در خانه نشستید و چشمتان بسته است که مسئولین بخش از آرامشی که شما در خانه دارید بهره‌مند نیستند و در روز برف با امکانات کم در این شرایط چگونه به فکر شما و اقوام شما و اهالی منطقه اند.
      در خانه نشستید و سرمای هوا را که مسئولین از دیشب دارن باهاش دست و پنجه نرم میکنن رو حس نمیکنین.
      آقا یا خانم مهاجر همین که جاده اصلی و فرعی و اشکالات برق در حال رفع شدن در این شرایط جوی هست نیاز به خدا قوت دارد نه کنایه
      التماس تفکر

    2. اسلامی می گوید

      خواستم محض اطلاعتان برسانم ک بنده در مسیر بودم و تلاش بی وقفه مسئولین را دیدم
      خواهشا جو درست نکنید و اینکارها برای خود شما ک ساز نوشتن اسمتان ابهام دارند است

      #انسانم آرزوست

  2. مهدی می گوید

    جناب آقای سلطانی خواهشمندیم که فشار بر روی اداره برق منطقه را بیشتر کنید و تذکرات لازم را بدهید تا بتوانیم از نعمت برق بهره‌مند شیم

  3. موسی وسگر کیاسری می گوید

    چه کنیم مدیر برق چهاردانگه مهندس عالیشاه از زحمتکشان ومتولدان پشت کوه است دست اینها بر نمی آید ۴۰ سال از انقلاب گذشته باشد برق تکفاز داشته باشند زیبنده کشور مانیست شمارا به خاطر خانواده عزیز شهدا مشکلات را پیگری کنید برق نداشته باشی گاز نداشته باشی تلفن قطع باشد دیگر مصیبت است

  4. سلیمانی می گوید

    بنده بابت برق منطقه خواستم به اطلاع مهاجر برسانم که همین الان از اینترنت کیاسر استفاده میکنم و مسئولین بخش و بخشدار چهاردانگه جناب آقای سلطانی در این سرما و در این ساعت که شما مهاجر در خانه نشستید در حال فعالیت هستند
    واقعا دست مریزاد به مسئولین بخش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.