پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین وضعیت بخش، از زبان مرتضی جعفری بخشدار چهاردانگه

0

مرتضی جعفری بخشدار چهاردانگه که در بخش حضور دارد  و پیگیری فعالیت های سطح بخش می باشد در گقتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: بارش برف و بوران همچنان در سطح بخش ادامه دارد و شاهد کاهش شدید دما در سطح بخش چهاردانگه می باشیم.

بخشدار چهاردانگه افزود، با توجه به بسته بودن جاده هراز و کندوان تمام سعی راهداری منطقه  بر باز بودن جاده ساری- کیاسر – سمنان می باشد.

وی گفت با تلاش شبانه روزی نیروهای زحمتکش  و پرتلاش راهداری بخش، جاده ساری کیاسر–  به سمت دامغان و شاهرود  باز بوده و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است. اما تردد به سمت شهر سمنان به علت بسته بودن در استان سمنان امکان پذیر نیست.

بخشدار چهاردانگه از رانندگان خواست  زنجیر چرخ، لباس گرم، مواد غذایی و سوخت کافی به همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری اجتناب نمایند و با رعایت کامل قوانین و مقررات و احتیاط لازم رانندگی کنند.

جعفری در باره وضعیت برق منطقه گفت: سه اکیپ از نیروهای پرتلاش اداره برق چهاردانگه از صبح امروز در سطح بخش فعال هستند  تا قطعی برق را نداشته باشیم اما گاهی به علت باد و بوران باعث قطعی برق می شود.

وی گفت: فطعی برقی که به خاطر پاره گی سیم برق باشد نداریم.

بخشدار چهاردانگه در باره وضعیت راههای فرعی و روستایی بخش گفت: بیش از 80 درصد راه های روستایی بخش بسته می باشد و در بعضی از روستاها دهیاری ها با توجه به امکاناتی که داشتند اقدام به بازگشایی راه های روستایی کردند.

وی در باره زمان بازگشایی راه روستایی ابراز داشت: بلافاصله بعد از توقف بارش برف به بازگشایی راه های روستایی اقدام می کنیم.

این مسئول سیاسی بخش اظهار داشت، پیش بینی  می شود  بعد از صاف شدن هوا شاهد افت شدید دما در منطقه تا 18 درجه زیر صفر باشیم که این عامل  باعث یخبندان جاده ها می شود.

رییس شورای آموزش و پرورش چهاردانگه گفت: به علت بارش سنگین برف و برودت هوا، مدارس تمام مقاطع بخش فردا دوشنبه 9 بهمن 1396 تعطیل می باشد.

وی در باره تعطیلی ادارات غیر ضروری در بخش گفت:  ادارات سطح بخش تعطیل نمی باشد و تمام ادارات فردا باز بوده و به مردم خدمت ارائه می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.